صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

مدیر تعاون روستایی خراسان رضوی از اختصاص رتبه نخست تعاون روستایی استان در اتصال به طرح کالابرگ الکترونیکی شبکه تعاون روستایی کشور خبر داد.

آرش آوان در گفت‌وگو با شهرآرانیوز در خصوص اتصال فروشگاه‌های تعاونی‌مصرف شبکه تعاون روستایی استان به طرح کالابرگ الکترونیکی اظهار کرد: طرح کالابرگ الکترونیکی با هدف طرح تثبیت قیمت‌ها و مهار تورم، بهبود معیشت و افزایش قدرت خرید مردم به اجرا درآمده است و به موجب آن امکان خرید ۱۱قلم کالای اساسی پیش‌بینی شده در طرح کالابرگ الکترونیکی شامل برنج ایرانی، روغن مایع، شیر، پنیر، ماست، تخم‌مرغ، مرغ، حبوبات، گوشت منجمد گوساله، ماکارونی و قند و شکر فراهم شده است.

وی با اشاره به تعداد فروشگاه‌های تعاونی مصرف شبکه تعاون روستایی خراسان رضوی افزود: ۱۳۵فروشگاه تعاونی مصرف فعال در شبکه تعاون روستایی استان وجود دارد که این تعداد فروشگاه در ۱۱۲روستا و ۲۳شهر قرار دارند.

آوان ادامه داد: به طور کلی تعاون روستایی خراسان رضوی در اتصال فروشگاه‌های مصرف این شبکه به طرح کالابرگ الکترونیکی، رتبه نخست درمیان فروشگاه‌های مصرف تعاون روستایی کل کشور را به خود اختصاص داده است.

مدیر تعاون روستایی خراسان رضوی با اشاره به تعداد فروشگاه‌های تعاونی مصرف شبکه تعاون روستایی استان که تاکنون به طرح کالابرگ الکترونیکی متصل شده‌اند، بیان کرد: ۲۱درصد فروشگاه‌های تعاونی مصرف فعال شبکه تعاون روستایی کل کشور که در این طرح مشارکت کرده‌اند، مربوط به استان خراسان رضوی است.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.