صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

معاون هماهنگ کننده وزارت دفاع در گردهمایی بزرگ بسیجیان وزارت دفاع گفت: بسیج تضمین‌کننده حیات و تداوم انقلاب اسلامی است و هر کجا که نیاز است بسیج و بسیجی برای خدمتگزاری آماده است.

به گزارش شهرآرانیوز، امیر دریادار ستاد مهدی خواجه‌امیری، معاون هماهنگ کننده وزارت دفاع در گردهمایی بزرگ بسیجیان وزارت دفاع ضمن گرامیداشت هفته بسیج اظهار کرد: ملت بزرگ ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی همیشه شاهد ایثار بسیجیان بوده است.

وی با بیان اینکه ایران در منطقه جغرافیایی بسیار مهمی قرار دارد و همیشه و در هر زمان مورد طمع دشمنان بوده، افزود: دشمن با توهم از بین بردن روحیه جهادی و شهادت‌طلبی فرزندان رشید اسلام، گروهک تروریستی داعش را با یک فلسفه التقاطی و تکفیری ایجاد کرد که با رشادت و فداکاری شهید حاج قاسم سلیمانی و بسیجیان به اهداف خود نرسید.

معاون هماهنگ کننده وزارت دفاع خطاب به بسیجیان وزارت دفاع یادآور شد: شما دانشمندان، متفکران و متخصصان در صنعت‌های مختلف دفاعی، سربازان ولایت و حضرت ولیعصر (عج) در سنگر پیشرفت هستید که همواره باید آمادگی خود را حفظ و روز به روز افزایش دهید.

امیر دریادار خواجه‌امیری اظهار کرد: بحمدالله بسیجیان در عرصه‌ها و حوزه‌های مختلف از گذشته تاکنون خط‌شکن بوده‌اند و زحمت فراوانی می‌کشند و هر روز شاهد رونمایی از دستاورد‌های بزرگ آنان در حوزه‌های مختلف از جمله دفاعی، صنعتی، فرهنگی و آموزشی هستیم.

دریادار خواجه‌امیری در پایان با اشاره به فعالیت‌های بسیج افزود: بسیج تضمین کننده حیات و تداوم انقلاب اسلامی است و به راستی این شجره طیبه در عرصه‌های مختلف جامعه باعث عزت، سربلندی و مباهات است و هرکجا که نیاز است بسیج و بسیجی برای خدمتگزاری آماده است.

منبع: ایسنا

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.