صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

پروازهای خرم آباد - مشهد برقرار شد

  • کد خبر: ۱۹۷۱۵۱
  • ۰۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۰
مدیرکل راه و شهرسازی لرستان گفت: پروازهای خرم‌آباد - مشهد با توافق شرکت هواپیمایی کاسپین دایر شده و تا پایان آذرماه جاری انجام می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز، بهزاد شاکرمی روز سه‌شنبه،۷ آذر ۱۴۰۲، در جلسه معارفه مدیر جدید فرودگاه شهدای خرم‌آباد افزود: بر این اساس دو پرواز مستقیم خرم‌آباد - مشهد به عنوان مطالبه مردم لرستان طی دو هفته آینده توسط شرکت هواپیمایی کاسپین برقرار می‌شود.

وی اظهار داشت: در سال‌های اخیر اتفاقات خوبی در حوزه زیرساخت فرودگاه خرم‌آباد صورت گرفته است و انتظار می‌رود این روند برای توسعه فرودگاه و افزایش استقبال مردم تداوم داشته باشد.

مدیرکل راه و شهرسازی لرستان همچنین گفت: یکی از خواسته‌های به‌حق مردم لرستان به‌جز پرواز‌های زیارتی، پرواز سیاحتی به‌ویژه برای جنوب کشور است و برای استان‌هایی فاقد ساحل، شهرک‌هایی به‌نام آن‌ها در سواحل جنوب ایجاد خواهد شد و مالکیت آن به ادارات و شهرسازی استان‌ها واگذار می‌شود.

شاکرمی تأکید کرد: مکاتباتی در این راستا با هماهنگی استاندار لرستان صورت گرفته است، بنابراین انتظار می‌رود با توجه به افزایش تردد مردم استان به این مناطق، پرواز‌های خرم‌آباد به کیش و قشم برقرار شود و هم‌زمان زیرساخت‌ها نیز بیش از پیش ارتقا یابد.

منبع: ایرنا

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.