صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

بیست و چهارمین نمایشگاه هفته پژوهش و فناوری خراسان رضوی با حضور بیش از ۱۰۰ شرکت دانش ‎بنیان در نمایشگاه بین‌المللی مشهد در حال برگزاری است. این نمایشگاه از ۹ تا ۱۲ آذرماه، همه‌روزه از ساعت ۱۰ الی ۱۹ پذیرای بازدیدکنندگان است.

به گزارش شهرآرانیوز، بیست و چهارمین نمایشگاه هفته پژوهش و فناوری خراسان رضوی با حضور بیش از ۱۰۰ شرکت دانش‎بنیان در نمایشگاه بین‌المللی مشهد در حال برگزاری است. این نمایشگاه از ۹ تا ۱۲ آذرماه، همه‌روزه از ساعت ۱۰ الی ۱۹ پذیرای بازدیدکنندگان است.



سعید صیفی مدیر نمایشگاه بین‌المللی مشهد در حاشیه این مراسم با بیان اینکه نمایشگاه دستاورد‌های پژوهش و فناوری استان خراسان رضوی توسط ستاد هفته پژوهش و فناوری استان خراسان رضوی در فضایی به وسعت ۴ هزار و پانصد مترمربع برگزار می‌شود، اظهار کرد: سالن عطار برای استقرار شرکت‌های حاضر در این نمایشگاه پیش‌بینی شده تا محصولات و کالا‌های خود را به بازدید عموم بگذارند.

وی افزود: تعداد کل مجموعه‌های حاضر در این نمایشگاه ۱۴۰ شرکت است که از استان خراسان رضوی در این نمایشگاه حضور دارند تا آخرین دستاورد‌های پژوهشی، علمی و فناوری مراکز تحقیقاتی استان را به نمایش بگذارند.

رئیس نمایشگاه بین‌المللی مشهد خاطرنشان کرد: بیش از ۳۴ رویداد جانبی هم در حاشیه این نمایشگاه در حال برگزاری است که طیف وسیعی از نهاد‌های دولتی و غیردولتی از سازمان ملی استاندارد، استانداری، اداره کل تعاون و حوزه علمیه خراسان گرفته تا دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشی خصوصی، بانی برگزاری آن‌ها هستند.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.