صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

۲ برابر شدن تماس مردم با اورژانس ۱۱۵ در خراسان رضوی

  • کد خبر: ۱۹۹۱۲
  • ۱۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۵
تماس‌های روزانه مردم با اورژانس ۱۱۵ در استان خراسان رضوی طی ۱۰ روز گذشته ۲ برابر شده است.
به گزارش شهرآرانیوز؛ مسوول روابط عمومی مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد روز چهارشنبه گفت: پیش از شیوع ویروس کرونا روزانه حدود دو هزار و ۵۰۰ تماس با اورژانس ۱۱۵ این دانشگاه گرفته می‌شد که اکنون این تعداد به پنج هزار تماس در روز افزایش یافته است.

محمد علیشاهی افزود: از مردم تقاضا داریم برای دریافت جواب پرسش‌های خود در زمینه کرونا تلفن اورژانس ۱۱۵ را اشتغال نکنند چرا که با این اقدام فرصت را از پاسخگویی به بیماران اورژانسی و نیازمند ارائه خدمات فوری خواهند گرفت.

وی ادامه داد: با راه اندازی سامانه مشاوره پزشکی ویژه کرونا و آگاهی مردم طی روز‌های اخیر شاهد کاهش تماس‌های مردمی با اورژانس ۱۱۵ دانشگاه علوم پزشکی مشهد در زمینه کرونا بوده‌ایم، اما همچنان تعداد تماس‌ها با اورژانس ۱۱۵ در این خصوص زیاد است.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مشهد نیز گفت: به منظور پاسخگویی به پرسش‌ها و ابهامات شهروندان در خصوص ویروس کرونا سامانه ۱۹۱ که از قبل دایر بود و همچنین سامانه تلفنی به شماره ۳۱۴۴۹۴۴۹ در این دانشگاه راه اندازی شده و هر روز از ساعت هشت تا ۲۴ پاسخگوی شهروندان است.

دکتر حمیدرضا رحیمی افزود: کارشناسان مبارزه با بیماری‌های این دانشگاه از دوم اسفند ماه تاکنون پاسخگوی بیش از ۱۲ هزار تماس پیرامون پیشگیری از کرونا بوده‌اند.

وی ادامه داد: بیشترین تماس مردمی حاصل شده در این ارتباط مربوط به نگرانی از داشتن علائم کرونا، طریقه استفاده از مواد ضد عفونی و لزوم استفاده از ماسک بوده است.

منبع: ایرنا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.