صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

احداث بزرگ‌ترین کمپ ورزشی شرق کشور در مشهد

  • کد خبر: ۲۰۴۴۰۳
  • ۱۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۹
  • ۶
شهردار مشهدمقدس از احداث بزرگ‌ترین کمپ ورزشی شرق کشور در این شهر خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، محمدرضا قلندرشریف اظهار داشت: پروژه احداث بزرگ‌ترین مجموعه ورزشی شرق کشور که به لحاظ زیرساختی، گامی بلند برای توسعه ورزش، استعدادیابی و افزایش نشاط اجتماعی در مشهدالرضا است؛ در محدوده اقدسیه منطقه دوازده در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: این کمپ ورزشی در زمینی به مساحت ۶ هکتار احداث می‌شود؛ در فاز نخست این مجموعه ۷ زمین ورزشی روباز شامل دو زمین تنیس خاکی، یک عدد زمین چمن مصنوعی مینی‌فوتبال و... پیش‌بینی‌شده است.

شهردار مشهدمقدس ادامه داد: فاز اول این مجموعه ورزشی حدود ۵۰ هزار مترمربع خواهد بود که برای احداث آن حدود دو هزارمیلیارد ریال اعتبار پیش‌بینی‌شده است.

قلندر شریف گفت: این در حالی است که فاز دوم پروژه نیز که شامل مجموعه اقامتی و مجموعه ورزش‌های آبی است در زمینی به مساحت ۳۹۰۰ مترمربع و با زیربنای ۱۰ هزار و ۹۰ مترمربع در چهار طبقه برای برگزاری مسابقات ملی و بین‌المللی احداث خواهد شد که این فاز اکنون در مرحله طراحی قرار دارد و پس از اجرای فاز نخست توسعه عملیاتی خواهد شد.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
Ali gh
۲۲:۳۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۸
بسیار عالی
روزی برسه که مردم سلامت و تندرستی داشته باشیم.
Farzad
۱۹:۲۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۸
جناب حسنعلی اون آستان قدس هستش شما سواد نداری بعد اومدی نظر میدی ک مشهد چی داشته باشه چی نداشته باشه. مشهدی ها علاقه ای به فوتبال کثیف ندارن بخاطر همون تیم نداریم دیگ.
و آقای ناشناس شما ک کلا هیچی اطلاعاتی نداری فقط تماشاچی باش مشهد 50 هزار جمعیت داره ??
باشما 90 میلیون شدیم خدایش ??
علی
۱۳:۵۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۸
به شما چه بذارین بسازنن
ناشناس
۱۷:۰۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۷
به قول اون بنده خدا کل جمعیت 50هزار نفره میخوان مجموعه ورزشی یک ملیون دویست هزار نفری بسازن
حسنعلی
۲۱:۴۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۶
با‌سلام‌شما‌ببینید‌با‌وجود‌۳‌و‌ورشگااه‌فوتبال‌ببینید‌در‌لیگ‌کشور‌تیمی‌دارید‌که‌میخواهید‌‌‌ورزشگاه‌دورست‌کنید‌کو‌تیمهای‌مشهدی‌که‌در‌لیگ‌بودن‌‌مشهد‌با‌این‌همه‌سرود‌جای‌برای‌تیم‌ندارد‌‌‌استانه‌قودس‌میتواند‌تیم‌بخردولییییی
حسنعلی
۲۱:۴۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۶
با‌سلام‌شما‌ببینید‌با‌وجود‌۳‌و‌ورشگااه‌فوتبال‌ببینید‌در‌لیگ‌کشور‌تیمی‌دارید‌که‌میخواهید‌‌‌ورزشگاه‌دورست‌کنید‌کو‌تیمهای‌مشهدی‌که‌در‌لیگ‌بودن‌‌مشهد‌با‌این‌همه‌سرود‌جای‌برای‌تیم‌ندارد‌‌‌استانه‌قودس‌میتواند‌تیم‌بخردولییییی