صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

رئیس کمیسیون ویژه بانوان و خانواده شورای شهر مشهد گفت: تشکیل کانون‌های ویژه بانوان که در زمینه‌های مختلف فعالیت می‌کنند جای تقدیر دارد و ظرفیت‌های مدیریت شهری را در این راستا بکار می‌گیریم.

فاطمه سلیمی در دورهمی بانوان فعال کانون‌های فرهنگی هنری مساجد مشهد با عنوان "دلارام" اظهار کرد: دورهمی بانوان کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کار بسیار خوبی است که اتفاق افتاده و ما اینجا اجراهی هنری زیبایی از جمله سرود و تئاتر توسط دختران را شاهد بودیم که نشان می‌دهد این افراد می‌توانند جزو دختران اثرگذار در آینده باشند.

سلیمی بیان کرد: تشکیل کانون‌های ویژه بانوان که در زمینه‌های مختلف فعالیت می‌کنند جای تقدیر دارد. ما نیز ظرفیت‌های مدیریت شهری را در اختیارشان قرار می‌دهیم.

وی افزود: جای خالی چنین برنامه‌هایی برای دختران و زنان بسیار احساس می‌شود و ایجاد کانون‌های بانوان در مساجد جزو ضرورت‌های موجود در جامعه امروز است.

عضو هیئت رئیسه شورای شهر مشهد ابراز کرو: بیشتر از این‌ها باید به فعالیت حوزه دختران و زنان توجه کرد و حمایت مادرانی که به فرزندانشان کمک می‌کنند تا در این برنامه‌ها حضور فعال و گسترده‌ای داشته باشند نیز جای تقدیر دارد.

این مادران هم به نحوی در اثرگذاری فرزندانشان نقش مهمی دارند و حمایت و پشتیبانی آن‌ها از دخترانشان باعث شده ما شاهد پیشرفت کانون‌ها و شور و نشاط این دورهمی زنانه و دخترانه باشیم.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.