صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

اپل تنها چند روز قبل از ارسال اولین محموله اپل ویژن پرو (Apple Vision Pro) برای مشتریانش ویدئوی تبلیغاتی جدیدی برای این هدست واقعیت ترکیبی منتشر کرده است.

شهرآرانیوز - روز گذشته گزارشی منتشر شد که می‌گفت شرکت متا خود را رقیب اصلی اپل ویژن پرو می‌داند و گمان می‌کند محصول بعدی‌اش همان جایگاهی را پیدا می‌کند که اکنون اندروید بین گوشی‌های هوشمند دارد.

حالا ویدیوی ۶۸ ثانیه‌ای جدید اپل به سبک معمول ویدئوهای تبلیغاتی این شرکت بر چیزهای مشخصی تأکید می‌کند: سبک زندگی امیدوارانه، سفر، خانواده و دوستان. نام این ویدئو «سلام اپل ویژن پرو» است و یک جمله تبلیغاتی هم دارد: «شما می‌توانید کار‌هایی را که دوست دارید به روش‌هایی انجام دهید که قبلاً هرگز ممکن نبود.»

این ویدئو پیش‌نمایشی مفید از برخی ویژگی‌های ویژن پرو ارائه می‌دهد: تماشای فیلم، کار بر روی ارائه‌ها در یک فضای سه‌بعدی مجازی، برقراری تماس‌، نمایش تصاویر و ویدیو‌هایی که در اطراف میدان دید شما قرار می‌گیرند، و موارد دیگر.

جالب است که برای نمایش ویژگی تماشای فیلم، «ناپلئون» ریدلی اسکات انتخاب شده است، فیلمی که هفت دقیقه بیشتر از عمر باتری تخمینی ویژن پرو زمان دارد.

از طرف دیگر متا کوئست ۳ و متا کوئست پرو در رقابت مستقیم با دستگاه جدید اپل هستند، اما به نظر نمی‌رسد مدیران متا از ورود ویژن پرو بیش از حد آشفته باشند. طبق گفته وال استریت ژورنال، متا امیدوار است که ویژن پرو به طور کلی علاقه به این فناوری را افزایش دهد و منجر به فروش بیشتر هدست‌های ارزان‌تر متا شود.

ویژن پرو درباره پذیرش تجربیات واقعیت ترکیبی و بهبود کنترل حرکات طبیعی، «تفکر متا» را تحت تأثیر قرار داده است. هدست اپل به ردیابی چشم و انگشتان متکی است، در حالی که دستگاه‌های متا عمدتاً توسط کنترل‌کننده‌های فیزیکی کار می‌کنند.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.