صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

مدیر بیمارستان فوق تخصصی کودکان اکبر مشهد گفت: شمار کودکان بستری در این بیمارستان از ابتدای فصل پاییز تاکنون (طی چهار و نیم ماه اخیر) حدود ۱۶ درصد نسبت به مدت مشابه پارسال افزایش داشته است.

به گزارش شهرآرانیوز، دکتر محمدرضا کشت‌مندی افزود: در این مدت ۶ هزار و ۲۳۹ کودک بیمار در بیمارستان تخصصی کودکان اکبر بستری شدند، این در حالی است که میزان بیماران بستری شده در مدت مشابه سال گذشته پنج هزار و ۴۰۰ نفر بوده است.

وی ادامه داد: میزان ویزیت سرپایی کودکان در این بیمارستان طی بازه زمانی سال گذشته ۳۳ هزار بیمار بود که امسال با افزایش ۹ درصدی به ۳۶ هزار بیمار رسیده است.

مدیر بیمارستان فوق تخصصی کودکان اکبر مشهد ادامه داد: همچنین تعداد مراجعه بیماران به اورژانس بیمارستان اکبر طی این مدت حدود هفت هزار و ۴۰۰ کودک بوده که امسال با افزایش حدود ۳۳ درصدی به ۹ هزار و ۸۰۰ نفر رسیده است.

دکتر کشت مندی با بیان اینکه در دوران شیوع بیماری‌های تنفسی در روزهای سرد سال و افزایش بار مراجعه به بیمارستان، تمهیداتی برای اداره کردن شرایط بحرانی انجام شد، گفت: ضریب اشغال تخت های این بیمارستان ۱۳۰ درصد است که در شرایط پیک بیماری به این ظرفیت افزوده شده است.

این پزشک متخصص اطفال با بیان اینکه در حالت عادی و خارج از پیک بیماری حدود ۲۳۰ تخت در این بیمارستان فعال است، افزود: اما با توجه به شرایط پیک و شیوع بیماری‌های تنفسی طی چهار ماهه اخیر سال جاری، ۶۵ تخت به ظرفیت تخت‌های بیمارستانی این مرکز درمانی افزوده شد.

وی ادامه داد: همچنین ۱۵ تخت بیمارستانی در بخشی مجزا در بیمارستان ولایت مشهد ویژه کودکان پذیرش شده در بیمارستان اکبر اختصاص یافته است.

منبع: ایرنا

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.