صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

 علی سمیعی، مدیر عامل سازمان مدیریت و مهندسی شبکه حمل‌ونقل شهرداری مشهد، از نصب دو دوربین نظارت ترافیکی جدید در مشهد خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز - علی سمیعی، مدیر عامل سازمان مدیریت و مهندسی شبکه حمل‌ونقل شهرداری مشهد گفت: با توجه به افزایش روز افزون تردد وسایل نقلیه در سطح شهر و به تبع آن افزایش بار ترافیکی در معابر، استفاده از تجهیزات هوشمند جهت رصد رفتار‌های ترافیکی رانندگان ضروری است و موجب مدیریت بهینه ترافیک و زمان سفر، کاهش سوانح رانندگی و... خواهد شد.

سمیعی در ادامه افزود: دوربین‌های نظارت ترافیکی جدید در میدان طبرسی و میدان شهید حبرانی با هدف پایش روند ترافیک، رویت تصادفات، رفع مشکلات ترافیکی و تسهیل در عبور و مرور وسایل نقلیه در معابر و تقاطع‌های سطح شهر نصب شدند.

مدیر عامل سازمان مدیریت و مهندسی شبکه حمل‌ونقل شهرداری مشهد در پایان گفت: این دوربین‌ها در معابر بزرگراهی و اصلی دارای بار ترافیکی و تخلفات لحظه‌ای و همچنین در تقاطع‌های هوشمند سطح شهر نصب شده است؛ که رصد و نظارت این مسیر‌ها منجر به افزایش نظم و انضباط در شهر و بهبود وضعیت ترافیکی خواهد شد.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۳
ناشناس
۲۱:۴۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۲
خیلی از ترافیک شهر، مقصرش پلیس راهور و شهرداری هستن
ناشناس
۱۶:۵۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۰
صددرصدی برای ترافیکه دیگه هه ?????
سید علی مشهد
۰۸:۴۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۰
خب نصب آیت همه دوربین به چه دردی می‌خورد در میدان میرزا کوچک خان چراغها را به حالت چشمک زدن قرار می‌دهند وقتی ترافیک می‌شود یک ساعت بعد مامور اعزام میکنن تا چراغها را درست کنن و گره را باز کنن