صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

رییس هیات بازرسی ستاد انتخابات استان خراسان رضوی گفت: ۳۹ گزارش اولیه داشتیم که تخلف آن‌ها برای هیات بازرسی محرز نشده است و در همان مراحل اولیه حل و فصل شد.

به گزارش شهرآرانیوز، محسن نجات امروز ۱۱ اسفند ماه در ساعت ۱۳:۲۵ دقیقه باحضور در استودیوی انتخابات خراسان رضوی از آخرین وضعیت انتخاباتی خراسان رضوی گزارش داد.

 وی با بیان اینکه حضور ارزشمند مردم ما را شگفت زده کرد و این افتخار مایه مباهات است اظهار کرد: تا این لحظه شرایط تحت کنترل است، تخلف انتخاباتی نداشتیم، تیم‌های گزارش گیری هیات نظارت در سراسر استان مستقر هستند و ۵۶ بازرس ویژه در شهرستان‌های استان مستقر شده‌اند.

محسن نجات تصریح کرد: از ساعات اولیه رای گیری بازدید‌های متفاوتی از شعب اخذ رای و مدارس داشتیم و تا این لحظه شرایط تحت کنترل است و تخلف انتخاباتی نداشتیم.

نجات بیان کرد: تیم‌های گزارش گیری مستقر هستند و هرلحظه با بازرسان و سربازرسان در تماس هستیم تا این لحظه هیچ گزارش تخلفی ثبت نشده است و شرایط تحت کنترل است.
صندوق‌های سیار به مراکز درمانی، بیمارستان‌ها و مناطق صعب العبور ارسال شده و رای گیری در حال انجام است.

وی در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران که به نقل از رییس هیات نظارت و بازرسی نیشابور از یک تخلف انتخاباتی خبر داده بود اظهار کرد: گزارش اولیه را هیات بازرسی شهرستان بررسی می‌کنند و اگر مشکل حل نشود و شرایط خاصی بود به ما اعلام خواهد شد، اما تا این لحظه گزارش تخلف انتخاباتی به ما نشده است.

رییس هیات بازرسی ستاد انتخابات استان خراسان رضوی تاکید کرد: ۳۹ گزارش اولیه از شهرستان‌ها داشتیم که تخلف آن‌ها به هیات بازرسی هنوزارسال نشده و در همان مراحل اولیه در شهرستان حل و فصل شده است. گزارش‌های اولیه از شهرستان‌ها شامل نوشتن اسامی کاندید کنار صندوق رای و یا گماشتن افرادی در اطراف شعب که تبلیعات انتخاباتی می‌کردند و یا نوشتن اسامی کاندید موردنظر و دادن آنها به مردم از جمله این گزارشات اولیه بود.

وی افزود: صندوق‌های سیار را چک کردیم و به مراکز درمانی ارسال شده همچنین روستا‌های صعب العبور که به خاطر انسداد مسیر مشکل داشتند با تمهیدات اندیشیده شده مشکلات بر طرف شد.

نجات بیان کرد: حرکت‌های دانش آموزی و انعکاس اخبار دانش اموزی به همت خبرنگاران پانا و صد‌ها ناظر افتخاری در مقطع متوسطه دوم در حال انجام است و این دانش آموزان راوی سلامت انتخابات خواهند بود.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.