صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

جانشین فرماندهی انتظامی خراسان رضوی به خودرو‌ها و متور‌های هنجارشکن چهارشنبه آخر سال هشدار داد و از توقیف ۸ ماهه این وسایل نقلیه خبر داد.

سردار سرتیپ احمد نگهبان در گفتگو با خبرنگار شهرآرانیوز عنوان کرد: هم اکنون در بوستان ملت مستقر هستیم و شرایط کلی شهر تحت کنترل ماست و خوشبختانه شهروندان گرامی نیز همکاری بسیار خوبی با پلیس دارند.

وی ادامه داد: با توجه به کشف و انهدام بیش از ۵۰۰ هزار ماده محترقه خطرناک و انهدام یک تن و ۴۸۰ کیلوگرم مواد پیش ساز محترقه، امسال شاهد شبی آرام در سطح شهر هستیم وتوصیه ما به خانواده‌های گرامی، رعایت نکات ایمنی و انضباط ترافیکی می‌باشد.

سرتیپ نگهبان، اما خطاب به خاطیان چهارشنبه آخر سال هشدار داد: چنانچه در این شب، خودرو یا موتورسیکلتی در سطح شهر و معابر اصلی که محل تردد مردم و فضای کسب و کار محسوب می‌شود هنجارشکی کنند، پلیس با ثبت پلاک این وسایل نقلیه از طریق دوربین‌های شهری با متخلفان برخورد و وسیله نقلیه نیز به مدت ۸ ماه به پارکینگ پلیس منتقل خواهد شد.

وی افزود: علاوه بر این جریمه، افراد خاطی نیز به دستگاه قضائی معرفی شده و باید پاسخگوی رفتار نابهنجار خود در برابر مقام محترم قضایی باشند.

فرمانده انتظامی مشهد و جانشین فراجا خراسان رضوی در مورد اماکن تجمع مردم نیز تصریح کرد: هیچ نقطه‌ای از شهر مشهد جهت تجمع مجاز، اعلام و انتخاب نشده است و از نظر پلیس ایمن نیست؛ بنابراین در صورت هرگونه توقف و سد معبر، با خاطیان برابر قانون برخورد جدی خواهد شد.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.