صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

سرپرست سازمان پایانه مسافربری شهرداری مشهد گفت: در روز پنجم فروردین ۱۴۰۳، ۴۵ هزار ۴۲۳ نفر با وسیله‌های نقلیه اتوبوس و مینی‌بوس و تاکسی برون‌شهری به مشهد ورود و خروج داشتند.

به گزارش شهرآرانیوز مهدی امامی میبدی درباره آمار ورود و خروج مسافر و وسیله نقلیه در سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری مشهد اظهار کرد: در ۱ فروردین ۱۴۰۳، ۱۸ هزار ۱۶۸ نفر با اتوبوس، هزار و ۸۹۷ نفر با مینی‌بوس و ۷۸۶ نفر نیز با تاکسی‌های برون شهری به شهر مشهد ورود و خروج داشتند که در مجموع این ورود و خروج به ۲۰ هزار ۸۵۱ نفر رسید.

وی افزود: در روز دوم فروردین ۱۴۰۳، ۲۳ هزار و ۱۸ نفر با اتوبوس، ۱۹ هزار ۴۲۲ نفر با مینی‌بوس و ۸۶۸ نفر نیز با تاکسی‌های برون شهری به شهر مشهد ورود و خروج داشتند که در مجموع این ورود و خروج به ۴۳ هزار و ۳۰۸ نفر رسید.

سرپرست سازمان پایانه مسافربری شهرداری مشهد ادامه داد: در روز سوم فروردین ۱۴۰۳، ۳۳ هزار و ۹۲ نفر با اتوبوس، ۹ هزار و ۹۶ نفر با مینی‌بوس و ۶۳۸ نفر با تاکسی‌های برون‌شهری به شهر ورود و خروج داشتند که در مجموع این ورود و خروج به ۴۲ هزار و ۸۲۶ نفر رسید.

امامی میبدی خاطر نشان کرد: در روز چهارم فروردین ۱۴۰۳، ۳۰ هزار و ۶۷۸ نفر با اتوبوس، ۱۶ هزار و ۷۴ نفر با مینی‌بوس و ۷۸۲ نفر نیز با تاکسی‌های برون شهری به شهر مشهد ورود خروج داشتند که در مجموع این ورود و خروج به ۴۷ هزار و ۵۳۴ نفر رسید.

وی بیان کرد: در روز پنجم فروردین ۱۴۰۳، ۳۰ هزار و ۵۳۴ نفر با اتوبوس، ۱۴ هزار و ۱۳۶ نفر با مینی‌بوس و ۷۵۳ نفر نیز با تاکسی‌های برون شهری به شهر مشهد ورود و خروج داشتند که در مجموع این ورود و خروج به ۴۵ هزار ۴۲۳ نفر رسید.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.