صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

معاون زیارت و گردشگری سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری مشهد خدمات یک ماهه شهرداری مشهد در زمینه استقبال و اسکان  زائران در ایام تعطیلات نوروز و عید فطر را تشریح کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، «سید جلیل بامشکی» معاون زیارت و گردشگری سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری مشهد در تشریح خدمات یک ماهه شهرداری مشهد در استقبال و اسکان زائران در ایام تعطیلات نوروز و عید فطر گفت: از ۲۵ اسفندماه سال گذشته تا ۲۵ فروردین ماه سال جاری، خدمات مختلفی به زائران در ایستگاه های استقبال از زائر و همچنین در مراکز اسکان اضطراری و موقت ارائه شده است.

وی افزود: امسال با توجه به تقارن بهار طبیعت و ماه مبارک رمضان، ایستگاه های استقبال از زائر در ۴ محور ورودی مشهد شامل محورهای مشهد- نیشابور و مشهد- قوچان، پایانه مسافربری امام رضا(ع) و ایستگاه راه‌آهن، خدمات مختلفی از جمله معرفی مراکز گردشگری و مراکز اسکان سطح شهر، توزیع نقشه و بروشور و بسته‌های متبرک، برنامه‌های فرهنگی و هنری، افطاری ساده و خدمات بهداشتی ارائه کردند و در مجموع ۹۳ هزار و ۸۹۲ نفر از خدمات ایستگاه های استقبال از زائر بهره مند شدند.

بامشکی در ادامه گفت: ۲۴ هزار و ۴۱۴ نفر نیز از خدمات ۱۶ پایگاه راهنمای زائر سطح شهر مشهد استفاده کردند و ۷ هزار و ۳۸۸ نقشه و بروشور معرفی مناطق گردشگری و هویتی شهر مشهد در این پایگاه‌ها توزیع شد.

وی خاطرنشان کرد: طی این مدت ۵۶ هزار و ۵۱۰ نفر در محل‌های اسکان موقت و ۱۰ هزار و ۸۹۳ نفر در محل‌های اسکان اضطراری شهرداری مشهد پذیرش شدند.

وی افزود: هزار و ۹۹۶ نفر نیز در تماس با سامانه تلفنی پاسخگویی راهنمای زائر به شماره ۰۵۱۳۱۳۵ از وضعیت اسکان ها، مراکز تاریخی، فرهنگی، زیارتی گردشگری و هویتی شهر مشهد اطلاع حاصل کردند.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.