صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

رمزگشایی از ۲۹ فقره سرقت کابل های برق در طرقبه شاندیز 

  • کد خبر: ۲۲۵۳۵۰
  • ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۰
فرمانده انتظامی شهرستان طرقبه شاندیز با اشاره به رمز گشایی از ۲۹ فقره سرقت کابل های برق در این شهرستان گفت: با تلاش ماموران انتظامی کلانتری شاندیز ۳ نفر متهم به سرقت کابل های برق و سرقت از باغ ویلاها به دام افتادند.

سرهنگ سید جواد حسینی، در گفتگو با خبرنگار شهرآرانیوز در تشریح این خبر اظهار کرد: در پی وقوع سرقت‌های سریالی کابل‌های برق در شهرستان طرقبه شاندیز، پیگیری موضوع به منظور شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان احتمالی در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی تصریح کرد : ماموران تجسس کلانتری شاندیز با بررسی صحنه‌های سرقت و زمان وقوع سرقت ها، گشت‌های هدفمند را آغاز و یک نفر متهم را در این رابطه شناسایی و با به دست آوردن ادله و مستندات کافی با هماهنگی مقام قضایی وی را در مخفیگاهش واقع در حصار سرخ شاندیز دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی طرقبه شاندیز افزود: در ادامه این عملیات ماموران موفق شدند ۲ نفر دیگر از همدستان این متهم را شناسایی و با تعقیب ومراقبت آنان را در بولوار توس مشهد و شاندیز دستگیر و مقدار قابل توجهی کابل برق و وسایل سرقتی از باغ ویلا‌ها کشف کردند.

سرهنگ حسینی خاطر نشان کرد: متهمان دستگیر شده در مواجه با تصاویر و مستندات پلیس تاکنون به ۲۹ فقره سرقت کابل‌های برق معابر و وسایل از باغ ویلا‌های شهرستان طرقبه شاندیز  اعتراف کردند.

وی بیان کرد: تاکنون این پرونده ۲۵ شاکی داشته است و متهمان دستگیر شده پس از تکمیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شده و تحقیقات همچنان ادامه دارد.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.