صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

۵ ناشر افغانستانی در نمایشگاه سی‌وششم کتاب تهران

  • کد خبر: ۲۲۸۱۸۹
  • ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۳۴
در هشتمین روز نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران حضور ۵ غرفه اختصاصی ناشران افغانستانی در سی‌وششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران تثبیت شد.

به گزارش شهرآرانیوز، دو ناشر افغانستانی تحت عنوان ناشران افغانستان ۱۴۰۳ از افغانستان از روز پنجم نمایشگاه در بخش بین الملل نمایشگاه کتاب تهران مستقر شده‌اند.

گفته می‌شود که در مجموع ۵ ناشر افغانستانی در نمایشگاه امسال کتاب تهران حضور دارند.

مسئول غرفه نشر عرفان در نمایشگاه کتاب تهران می‌گوید: به دلیل افزایش قیمت کتاب‌ها استقبال نسبت به سال گذشته کمتر شده است.

این درحالی است که رادیو دری همزمان با آغاز به کار سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در صفحه اینستاگرام خود نوشته بود که «ناشران افغانستانی هر سال در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران حضور پرشور داشتند، اما پس از قدرت گرفتن دوباره طالبان در افغانستان حضور این ناشران در تهران با، اما و اگر همراه شده است.

سال‌گذشته کتاب‌هایی که قرار بود ناشران افغانستانی به نمایشگاه کتاب بیاورند با ممیزی‌های فراوان طالبان همراه شد و برخی ناشران هم اجازه حضور پیدا نکردند. امسال هم هیچ ناشری از افغانستان در نمایشگاه کتاب تهران حضور ندارد و فقط ناشران حاضر افغانستانی ساکن ایران در این نمایشگاه فعالیت می‌کنند.»

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.