صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

شهردار مشهد مقدس از ادامه عملیات خدمات رسانی به سیل زدگان منطقه سیدی خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، محمدرضا قلندرشریف، شهردار مشهد مقدس با حضور در منطقه سیل زده سیدی مشهد گفت: با توجه به بارندگی شدیدی که عصر امروز اتفاق افتاد، رگبار شدیدی که تقریبا در ۴۰ دقیقه نزدیک به ۳۸ میلی‌متر بارندگی داشتیم که در ۳۰ سال اخیر بی‌نظیر بود، برخی از مناطق شهری دچار آب گرفتگی زیادی شد. همکاران ما از قبل آماده باش بودند و الان هم در حال امدادرسانی به شهروندان و همچنین رفع آب گرفتگی هستند.

وی افزود: اصل موضوع و مشکل اصلی یکی در میدان انقلاب و زیر پل انقلاب است که آب گرفتگی وسیعی هست که همکاران در حال تخلیه آب و لجن برداری هستند.

قلندرشریف گفت: یکی دیگر از نقاطی که دچار مشکل شد، بلوار سپاه استکه همکاران ما در حال تخلیه آب و لجن برداری از منازل مردم هستند ولی من خواهشی که از شهروندان دارم این است که اولا تردد غیرضروری با خودرو نداشته باشند و اگر نیاز است از وسایل نقلیه عمومی به خصوص مترو استفاده کنند.

وی افزود: آمادگی داشته باشند که بارندگی تا شنبه ادامه خواهد داشت و ممکن است بارندگی رگباری دوباره اتفاق بیافتد و همه باید آماده باشیم، کمالینکه نیرو‌های خدماتی شهرداری نیز آماده باش کامل هستند.

آخرین وضعیت منطقه سیدی، سپاه ۶۹ پس از سیلاب

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.