صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

۵۰۶ سارق و مالخر در مشهد دستگیر شدند

  • کد خبر: ۲۲۸۳۹۶
  • ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۳
جانشین فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی گفت: در اجرای طرح سه‌روزه مبارزه با سرقت در مشهد، ۵۰۶ سارق و مالخر دستگیر شدند و ۵۱۵ فقره انواع سرقت کشف شد.

سردار احمد نگهبان در گفتگو با شهرآرانیوز، درخصوص دستگیری سارقان اظهار کرد: به منظور ارتقای امنیت اجتماعی زائران و مجاوران حرم رضوی، طرح مقابله با سرقت با محوریت مبارزه با سرقت‌های خشن و مالخران اموال مسروقه در سطح حوزه استحفاظی شهر مشهد عملیاتی شد.

وی افزود: در اجرای این طرح که پس از چندین روز کار اطلاعاتی و عملیاتی به اجرا درآمد، ۴۷۲ سارق و ۳۴ مالخر، توسط کارآگاهان پلیس آگاهی و کلانتری‌های تابعه فرماندهی انتظامی شهرستان مشهد طی ۳ روز شناسایی و دستگیر شدند. ۴۱ تن از متهمان دستگیرشده از سارقان خشن هستند.

جانشین فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی با اشاره به کشف ۵۹ دستگاه خودرو و ۲۳ دستگاه موتورسیکلت مسروقه در این طرح بیان کرد: در اجرای این طرح، ۷۱ فقره قاپ‌زنی، ۲۵ فقره سرقت به عنف و در مجموع ۵۱۵ فقره انواع سرقت کشف و رمزگشایی شد.

سردار نگهبان با اشاره به استمرار این طرح و عزم قاطع پلیس در مقابله با هرگونه ناهنجاری‌ اجتماعی و مقابله با اخلالگران نظم و امنیت عمومی، از مردم خواست با گزارش فعالیت‌های مجرمان به مرکز ۱۱۰ برای برقراری نظم و امنیت مطلوب جامعه با پلیس همکاری کنند.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.