صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

استاندار خراسان رضوی گفت: در بررسی خسارت‌ها، ارزیابی در سه بخش مسکن و لوازم منزل توسط بنیاد مسکن، زراعت توسط جهاد کشاورزی و محور سوم در حوزه زیرساخت توسط دستگاه‌های مربوطه انجام شود و جریان خدمت‌رسانی تا وضعیت عادی برای مدیریت اوضاع در فریمان حفظ گردد.

به گزارش شهرآرانیوز، یعقوبعلی نظری جمعه ۲۸ اردیبهشت در جلسه مشترک ستاد بحران شهرستان فریمان و ستاد بحران استان که در محل این فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: حفظ جریان خدمت‌رسانی و تداوم آن تا وضعیت عادی برای مدیریت اوضاع در فریمان از اهمیت بسیاری برخوردار است و ایمن‌سازی نیز به صورت همزمان دنبال خواهد شد.

استاندار خراسان رضوی گفت: با توجه به بررسی‌ها و بازدید‌های صورت گرفته در شهرستان فریمان در موضوع امداد، اسکان، نجات و درمان اضطراری هیچ مشکلی نداریم.

وی گفت: در تلاشیم مردم را در لایروبی، بیرون آوردن وسایل منزل از زیر آوار، اسکان و تغذیه موقت کمک بکنیم تا وضعیت عادی بشود.

نظری بیان کرد: حفظ زیرساخت‌ها در دستور کار قرار دارد و اگر در جایی هم آسیب دیده باشد باید حتما تعمیر و تمهید بشود.

استاندار خراسان رضوی ضمن اشاره به اهمیت برآورد و بررسی خسارت‌ها متذکر شد: در بررسی خسارت‌ها، ارزیابی در سه بخش مسکن و لوازم منزل توسط بنیاد مسکن، زراعت توسط جهاد کشاورزی و محور سوم در حوزه زیرساخت توسط دستگاه‌های مربوطه انجام شود.

وی اعلام کرد: جبران خسارات وارد شده بعد از کارشناسی و جمع‌بندی فرمانداری انجام خواهد شد و در دستور کار قرار خواهد گرفت.

نظری خاطرنشان کرد: تامین لوازم خانگی بنا بر تایید بنیاد مسکن، تعمیر و ساخت مسکن، احیای قنوات و لایروبی مسیل‌ها در دستور کار قرار خواهد گرفت.

منبع: استانداری خراسان رضوی

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.