صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

بازداشت زن‌وشوهر کلاهبردار (۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳)

  • کد خبر: ۲۲۸۹۷۳
  • ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۹:۱۵
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از بازداشت یک زن‌وشوهر کلاهبردار خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، سردار علی ولی‌پور گودرزی در تشریح جزئیات این خبر گفت: به دنبال وقوع کلاهبرداری‌های سریالی از شهروندان با شگرد خرید اجناس دست‌دوم به‌وسیله رسیدساز جعلی، موضوع رسیدگی به پرونده در دستورکار تیمی از کارآگاهان اداره سیزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

وی افزود: بنابر حساسیت موضوع، کارآگاهان وارد عمل شدند و در تحقیقات میدانی خود پی بردند، یک زن‌وشوهر جوان طعمه‌های خود را از سایت خریدوفروش اینترنتی شناسایی و سپس با شگرد رسیدساز جعلی اقدام به سرقت اموال باارزش می‌کردند و متواری می‌شدند.

رئیس آگاهی تهران بزرگ با بیان اینکه متهمان تحت تعقیب مراجع قضایی استان‌های آذربایجان‌شرقی، خراسان‌رضوی و تهران بودند، اظهار کرد: کارآگاهان در نخستین گام با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم و اقدامات علمی، هویت دو کلاهبردار حرفه‌ای را شناسایی کردند و متوجه شدند که آن‌ها قصد دارند دست به اعمال مجرمانه دیگری بزنند.

ولی‌پور گودرزی ادامه داد: کارآگاهان پس از دریافت این سرنخ مهم، با اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده مخفیگاه متهمان را در شهرستان مراغه استان آذربایجان‌شرقی شناسایی کرده و آن‌ها را بازداشت کردند.

وی ادامه داد: متهمان پس از انتقال به اداره سیزدهم پلیس آگاهی به جرم خود مبنی بر کلاهبرداری از شهروندان با شگرد رسیدساز جعلی اعتراف کردند. در ادامه با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضایی، متهمان برای کشف جرائم احتمالی و شناسایی سایر شکات در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفتند.

منبع: ایسنا

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.