صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

درس مردم ایران به جریان‌های ایران‌ستیز

  • کد خبر: ۲۲۹۰۱۶
  • ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۱:۵۹
از اولین دقایق اعلام خبر وقوع سانحه هوایی برای بالگرد رئیس‌جمهور، علیی‌رغم اختلاف‌افکنی جریان‌های ایران ستیز شاهد جلوه‌هایی آشنا از وحدت و انسجام ملی در جامعه هستیم.

به گزارش شهرآرانیوز، از اولین دقایق اعلام خبر وقوع سانحه هوایی برای بالگرد رئیس‌جمهور، جلوه‌هایی آشنا از وحدت و انسجام ملی در جامعه بیدار، عاطفی و قدرشناس کشورمان بروز و ظهور یافت که در کنار بیم‌های حاصل از این رخداد، امیدواری‌ها به تداوم پویایی و یکپارچگی آحاد ایرانیان را بیش از پیش کرد.

مشاهده مردمی که در خیابان‌ها، اماکن مذهبی، مکان‌های عمومی، فضای مجازی و... با حساسیت، نگرانی و بعضا دیدگانی اشکبار اخبار مربوط به وقوع سانحه برای بالگرد رئیس‌جمهور را پیگیری کرده و برای سلامتی رئیس‌جمهور کشورمان، که جایگاه حقوقی‌شان نماد جمهوریت ایران اسلامی است، و همراهانش دست به دعا بر داشته‌اند نشان روشنی از پیوند‌های ناگسستنی میان مردم ایران و ثبات، پیشرفت و آرامش کشورشان و خادمان این مرز و بوم است.

این منش ایرانی و اسلامی که سلیقه‌ها، تفکرات سیاسی، جناح‌بندی‌ها و. را در نوردیده و بر قله بلند انسانیت و جوانمردی نشسته، از عوامل بی‌بدیل پایداری، قوام و اعتلای ایران سربلند بوده و هست.

نکته آنکه جریان‌های ایران‌ستیزی که در خارج از کشور مانند همیشه خط اختلاف‌افکنی در میان مردم را با شیوه‌های شبه‌رسانه‌ای تعقیب می‌کند، هنوز به جوهره و ماهیت جامعه ایران پی نبرده‌اند و، چون ربات‌هایی که فقط برای نفرت‌افکنی و تفرقه‌آفرینی برنامه‌ریزی شده‌اند، به رفتار غیرحرفه‌ای و غیرانسانی خود ادامه می‌دهند.

ایران سر بلند در طول حیات کهن خود از گردنه‌ها و پیچ‌های تاریخی شگرفی عبور کرده و رخداد‌های تلخ و شیرین متعددی را پشت سر گذارده است. 
مردم نجیب این سرزمین اکنون نیز با دعا برای سلامت رییس جمهور محترم و همراهانشان با بیم و امید و در کنار هم رو به آینده دارند.

منبع: نور نیوز

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.