صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

رئیس شورای شهرستان مشهد گفت: در جلسه امروز، اقدامات انجام‌شده درخصوص بازسازی آسیب‌های ناشی از سیلاب در مشهد و شهرستان‌ها را بررسی می‌کنیم تا بتوانیم به برنامه‌ها سرعت ببخشیم.

به گزارش شهرآرانیوز، سیدابراهیم علیزاده در آغاز سی‌وسومین جلسه علنی شورای اسلامی شهرستان مشهد مقدس با موضوع بررسی اقدامات درباره سیلاب اخیر، ضمن تسلیت شهادت رئیس‌جمهور و همراهان ایشان، اظهار کرد: تشکر و قدردانی می‌کنم از آحاد ملت ایران که حضور پرشوری داشتند که تسلی خاطر بازماندگان شد و انسجام و همدلی را در فضای کشور ایجاد کرد.

وی با اشاره به حضور پرشکوه شهروندان در مراسم تشییع رئیس‌جمهور و ضمن تشکر و قدردانی از آن‌ها، افزود: حضور آن‌ها حرکتی بدیهی بود. در طول انقلاب ما سه بار شاهد حضور این‌چنینی مردم بودیم؛ رحلت امام‌خمینی(ره)، شهادت سردار سلیمانی و شهادت رئیس‌جمهور. طبق برآورد انجام‌شده، در تشییع رئیس‌جمهور، شاهد حضور دوبرابری شهروندان نسبت به تشییع سردار سلیمانی بودیم.

رئیس شورای شهرستان مشهد گفت: این حضور باشکوه مردم، تقدیر و تشکر از خدمات رئیس‌جمهور و دولت بود و نشانگر این است که خدمت نظام و حکومت هیچ‌گاه گم نمی‌شود.

علیزاده در ادامه با اشاره به سیلاب اخیر در مشهد، بیان کرد: شهرستان مشهد به‌دلیل بارش‌های اخیر، درگیر سیل شد و این اتفاق وضعیت برخی افراد را سخت، وخیم و ناگوار کرد. در مشهد قسمت‌هایی از شهر دچار آسیب شد که رسیدگی‌های ویژه‌ای برای آن‌ها انجام دادیم. درمورد شهرستان‌ها نیز دغدغه‌ آن‌ها را داشتیم.

وی تأکید کرد: در جلسه امروز، اقدامات انجام‌شده در‌خصوص بازسازی آثار سیلاب در مشهد و شهرستان‌ها را بررسی می‌کنیم تا بتوانیم برنامه‌ها را سرعت ببخشیم.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.