صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

توقف انجام عملیات ضدعفونی در هنگام بارش‌ها

  • کد خبر: ۲۳۲۹۸
  • ۲۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۷
به دلیل رقیق شدن مواد ضدعفونی کننده در زمان بارش باران، انجام عملیات گندزدایی و ضدعفونی معابر شهری موثر نبوده و این مواد  در باران خاصیت خود را از دست می‌دهند.
به گزارش شهرآرانیوز، محمد پذیرا دبیر پشتیبانی و مقابله با ویروس کرونا معاونت خدمات شهری شهرداری مشهد گفت: به دلیل رقیق شدن مواد ضدعفونی کننده در زمان بارش باران، انجام عملیات گندزدایی و ضدعفونی معابر شهری موثر نبوده و این مواد  در باران خاصیت خود را از دست می‌دهند.

محمد پذیرا با اعلام این خبر افزود:  مدیریت شهری در جهت قطع زنجیره شیوع ویروس کرونا بصورت ۲۴ ساعته در سطح شهر اقدام به ضدعفونی و گندزدایی با استفاده از نیرو‌های خدمات شهری، نیرو‌های آتش نشانی و نیرو‌های داوطلب و جهادی می‌کند که این عملیات به صورت پیوسته در حال انجام است و تنها با شروع بارش ها، این عملیات متوقف می‌شود.

وی گفت: علت این توقف، رقیق شدن مواد ضدعفونی کننده در زمان بارش است که کارایی خود را از دست میدهند.

وی افزود: به طور معمول همزمان با ارسال اطلاعیه اداره کل هواشناسی مبنی بر پیش بینی بارش‌ها، عملیات گسترده ضدعفونی در شهر متوقف می‌شود و تنها عملیات‌های متمرکز در نقاط حساس و درخواستی همانند بیمارستان ها، مراکز درمانی و .. آن هم تا قبل از شروع  بارش‌ها انجام می‌شود.


ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.