صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

نامزد‌های انتخابات ریاست‌جمهوری فضای مجازی را به‌عنوان فرصتی برای معرفی برنامه‌های خود به مردم می‌دانند و حضور فعالی در پلتفرم‌های مختلف آن دارند. در بازه زمانی یک هفته‌ای تعداد محتوای تولید شده به تفکیک هر نامزد را بررسی کرده‌ایم.

به گزارش شهرآرانیوز؛ وضعیت تعداد داده‌های تولید شده در رابطه با هر یک از نامزد‌های انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۳ در پلتفرم‌های مختلف از ۲۳ تا ۲۶ خرداد ۱۴۰۳ به شرح زیر است:

تلگرام

در پلتفرم تلگرام «مسعود پزشکیان» با ۱۳۵ هزار و ۸۰۰ محتوای تولید شده، پربحث‌ترین نامزد انتخابات ریاست جمهوری در این پلتفرم در یک هفته گذشته بوده است.

همچنین «مصطفی پورمحمدی» با ۳۲ هزار محتوای تولید شده، پایین‌ترین رتبه را در این پلتفرم به خود اختصاص داده است.

ایکس

در شبکه اجتماعی ایکس هم «سعید جلیلی» با ۱۸۹ هزار محتوای مورد بحث رتبه اول را به خود اختصاص داده است.

همچنین «مصطفی پورمحمدی» با ۶ هزار و ۵۰۰ محتوای مورد بحث کمترین آمار را در این باره داشته است.

اینستاگرام

در شبکه اجتمای اینستاگرام مسعود پزشکیان با ۲۸ هزار و ۵۰۰ بالاترین محتوای تولید شده را داشته و مصطفی قاضی‌زاده هاشمی با ۳ هزار داده تولید شده در پایین‌ترین جایگاه قرار دارد.

برای آگاهی از وضعیت دیگر نامزد‌های انتخابات ریاست‌جمهوری در این پلتفرم‌ها، اینفوگرافیک زیر را ببینید

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.