صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

مدیرکل ورزش‌وجوانان خراسان رضوی گفت: ۵۰ خانه ورزش روستایی خراسان رضوی به اعتبار ۱۶ میلیارد ریال تحت عنوان یادگار ابراهیم تجهیز شدند.

علیرضا تاج‌فیروز در گفتگو با شهرآرانیوز در خصوص تجهیز خانه‌های ورزش روستایی گفت: در حال حاضر حدود ۶۴۰ خانه ورزش روستایی در خراسان رضوی داریم که توسط اداره‌کل ورزش‌وجوانان خراسان رضوی تجهیز شده است. از این تعداد ۱۴۰ خانه ورزش روستایی در یک سال اخیر تجهیز شده که ۵۰ مورد آن امروز انجام شد.

وی افزود: امروز ۵۰ بسته ورزشی به خانه‌های ورزش روستایی به کمک وزارت ورزش، بهیاری‌ها و هیات ورزش‌های بومی و محلی ارسال و تجهیز شده است. این ۵۰ بسته تحت عنوان یادگار ابراهیم ارسال شده است. شهید رئیسی یکی از حامیان جدی ورزش بود. وسایلی که امروز ارسال شد از محل تامین اعتباراتی بود که در انتهای سال ۱۴۰۲ توسط دولت به وزارت ورزش و اداره‌کل ورزش‌وجوانان استان تخصیص پیدا کرد.

مدیرکل ورزش‌وجوانان خراسان رضوی با اشاره به اینکه ارزش تقریبی این بسته‌ها ۱۶ میلیارد ریال بود، تصریح کرد: ما نیز تصمیم گرفتیم بخشی از این اعتبارات را به تجهیز خانه‌های روستایی اختصاص دهیم.

تاج‌فیروز بیان کرد: همچنین برنامه داریم حداقل ۵۰ تا ۶۰ خانه ورزشی روستایی دیگر را تا پایان سال تجهیز کنیم.

وی یادآور شد: همچنین در ادامه برنامه داریم فاز یک گود کشتی با چوخه در قوچان، استادیوم مه‌ولات که از چمن مصنوعی تشکیل شده است، سالن کشتی و رزمی (سالن سقف‌کوتاه) در تربت‌جام و یک سالن ورزشی در یکی از روستا‌های کاشمر را افتتاح کنیم. همچنین تعدادی چمن مصنوعی هم داریم که در روستا‌های رشتخوار و چناران افتتاح خواهد شد.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.