صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

سخنگوی ستاد انتخابات خراسان‌رضوی گفت: مشارکت خوبی را از ابتدای صبح شاهد بودیم که امیدواریم این مشارکت را در ادامه نیز با همین روند روبه‌افزایش و رشد شاهد باشیم.

به گزارش شهرآرانیوز، امیر فریدنیا امروز (۸ تیر ۱۴۰۳)، در استودیو انتخابات خراسان‌رضوی، اظهار کرد: فرایند آغاز رأی‌گیری را رأس ساعت هشت صبح آغاز کردیم. عوامل اجرایی از ۶ صبح در شعب اخذ رأی حاضر بودند. از هفت صبح صورت‌جلسات اخذ رأی وارد سامانه احراز هویت شده و هشت صبح همانند دوره گذشته، فرایند اخذ رأی در تمام استان و در ۴ هزار و ۵۶۷ شعبه آغاز شد.

وی بیان کرد: تاکنون در سطح استان هیچ مشکلی نه در حوزه اخذ رأی و نه در موارد اجرایی و امنیتی نداشتیم و امیدواریم تا پایان رأی‌گیری نیز این فرایند با همین جدیت دنبال شود.

مسئول کمیته سیاسی ستاد انتخابات خراسان‌رضوی خاطرنشان کرد: ابتدای صبح، مشارکت خوبی را شاهد بودیم که امیدواریم این مشارکت را در ادامه نیز با همین روند رو‌به‌افزایش و رشد شاهد باشیم.

فریدنیا با بیان اینکه از ابتدای صبح تاکنون (ساعت ۱۳)، حدود ۷۰۰ هزار تعرفه در استان مصرف شده است، عنوان کرد: در شعب ثابت و سیار افزایش نداریم؛ زیرا صورت‌جلسه شده است و براساس قانون نمی‌توان تغییری در تعداد شعب ایجاد کرد.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.