صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

مدیر عملیات حج ۱۴۰۳ گفت: از ابتدای آغاز عملیات بازگشت زائران تا بامداد جمعه ۱۱۵ پرواز به میهن انجام شده که فقط ۱۵ پرواز از فرودگاه جده بوده است. بیش از ۳۰ درصد زائران تا بامداد جمعه از دو فرودگاه مدینه و جده به ایستگاه‌های مختلف پروازی در کشورمان منتقل شدند.

به گزارش شهرآرانیوز؛ غلامرضا رضایی با اشاره به آخرین آمار حضور زائران در کشور عربستان اظهار کرد: تا بامداد جمعه تعداد زائران حاضر در مدینه ۱۰ هزار و ۵۹۷ نفر متشکل از ۷۷ کاروان است.

وی افزود: تعداد زائران حاضر در مکه ۴۸ هزار و ۶۵۹ زائر در قالب ۳۵۶ کاروان است که تا پنج‌شنبه شب ۲۶ هزار و ۵۸۰ زائر و عوامل به ایران اعزام شدند و تا روز گذشته ۵۹ هزار و ۲۵۶ زائر در قالب ۴۳۳ کاروان در کشور عربستان حضور دارند.

رضایی بیان کرد: از ابتدای آغاز عملیات بازگشت زائران تا بامداد جمعه ۱۱۵ پرواز به میهن انجام شده که فقط ۱۵ پرواز از فرودگاه جده بوده است. بیش از ۳۰ درصد زائران تا بامداد جمعه از دو فرودگاه مدینه و جده به ایستگاه‌های مختلف پروازی در کشورمان منتقل شدند.

مدیر عملیات حج ۱۴۰۳ با اشاره به تعداد زائران فوت شده در موسم حج، عنوان کرد: تا روز گذشته بیش از ۲۰ نفر در مکه و مدینه جان خود را از دست داده‌اند که پیکر یک نفر از آنها به ایران منتقل و ۱۰ پیکر دیگر هم در کشور عربستان دفن شدند. همچنین ۹ پیکر هم تا هفته آینده به کشور منتقل خواهند شد.

منبع: تسنیم

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.