صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر گفت: متأسفانه از یکم تا نهم تیر ۱۴۰۳، شش نفر از هم‌وطنان در مناطق رودبار، سوادکوه و کلیبر جان خود را از دست دادند و یک نفر در منطقه سوادکوه مفقود شده است.

به گزارش شهرآرانیوز؛ محمودی با اعلام این خبر اظهار کرد: از تاریخ یکم تا نهم تیرماه ۱۴۰۳، نیرو‌های عملیاتی جمعیت هلال‌احمر در استان‌های آذربایجان‌شرقی، آذربایجان‌غربی، اردبیل، تهران، خراسان‌رضوی، خراسان‌شمالی، زنجان، سمنان، قزوین، گلستان، گیلان و مازندران در ۱۱۷ عملیات امداد و نجات، به دو هزار و ۱۳۹ نفر امدادرسانی کردند.

وی افزود: نجاتگران هلال‌احمر ۲۱۷ متأثر از سیلاب را به مناطق امن منتقل کردند و همچنین ۴۲۵ نفر نیز اسکان اضطراری داده شدند. متأسفانه در این مدت، ۶ نفر از هم‌وطنان در مناطق رودبار، سوادکوه و کلیبر جان خود را از دست دادند و یک نفر در منطقه سوادکوه مفقود شده است.

محمودی بیان کرد: ۳۵۸ واحد آب منازل مسکونی با استفاده از دستگاه‌های لجن‌کش توسط نجاتگران هلال‌احمر تخلیه و ۱۱۷ دستگاه چادر، ۳۱۶ تخته پتو، ۱۵۰ تخته موکت، ۳۱۷ کیلوگرم نایلون، ۱۳۴ ثوب البسه، ۲۵۸ بطری آب معدنی، ۱۱۶ بسته غذایی و ۵۹ ست ظروف در بین متأثرین توزیع شد.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر ادامه داد: تعداد ۲۴۰ تیم عملیاتی متشکل از ۹۱۴ نفر از امدادگران و نجاتگران به متأثرین از سیل خدمات امدادی ارائه کردند.

منبع: مهر

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.