صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری مشهد گفت: با بررسی الزامات گواهینامه بین‌المللی مدیریت زیست‌محیطی ایزو ۱۴۰۰۱-۲۰۱۵ متوجه شدیم، با اصلاح و تغییرات لازم، قادر به اخذ این گواهینامه خواهیم بود که طی بازه زمانی ۶ ماهه موفق به اخذ این گواهینامه شدیم.

به گزارش شهرآرانیوز؛ مهدی یعقوبی در کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر مشهد اظهار کرد: ذات کار معاونت خدمات شهری شهرداری مشهد بهبود محیط زندگی شهروندان و ایجاد شرایط مطلوب برای زیست شهری است.

وی افزود: بر همین اساس فعالیت‌های مستمری در دستور کار داریم و در همین راستا به سمت دریافت گواهینامه و استانداردی مطابق با استاندارد‌های جهانی رفتیم که با بررسی الزامات گواهینامه بین‌المللی مدیریت زیست‌محیطی ایزو ۱۴۰۰۱-۲۰۱۵ متوجه شدیم، با اصلاح و تغییرات لازم، قادر به اخذ این گواهینامه خواهیم بود.

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری مشهد ادامه داد: در همین راستا رویه‌های خدمات شهری مطابق با شاخصه‌های این گواهینامه تغییر کرد و طی بازه زمانی ۶ ماهه موفق به اخذ این گواهینامه شدیم.

یعقوبی بیان کرد: سیستم مدیریت زیست‌محیطی ایزو ۱۴۰۰۱ استاندارد بین‌المللی است که الزامات یک سیستم مدیریت زیست محیطی موثر را مشخص می‌کند. با اخذ این گواهینامه تمامی فعالیت‌های ما در این حوزه در حد استاندارد‌های جهانی انجام می‌شود.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.