صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

تاکید نکونام به بازگشت زودهنگام سسما

  • کد خبر: ۲۳۸۲۷۶
  • ۱۹ تير ۱۴۰۳ - ۱۸:۵۴
سرمربی استقلال از مدیران باشگاه خواسته به سرعت زمینه سازی بازگشت سسما شوند تا این مربی بتواند تمرینات بدنی بازیکنان را به موقع شروع کند.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، بعد از پایان لیگ برتر و نایب قهرمانی استقلال زمزمه‌هایی درباره احتمال قطع همکاری یوسو سسما با استقلال به گوش رسید، اما این مربی قرار نیست با آبی‌ها قطع همکاری کند و به زودی به ایران بازخواهد گشت تا تمرینات استقلال را زیر نظر بگیرد. سسما فصل پیش به دلیل برخی مشکلات نتوانست به موقع در تمرینات استقلال حاضر شود و همین موضوع کار بدنسازی بازیکنان را مختل کرد، اما در فصل جاری قرار شده سسما از همان روز‌های آغازین شروع تمرینات استقلال در کنار بازیکنان باشد و کار آنها را زیر نظر بگیرد.


نکونام از مدیران باشگاه استقلال خواسته هرطور شده زمینه ساز حضور به موقع سسما در تمرینات شوند تا اتفاقاتی که فصل قبل رخ داد و سسما زمان قابل توجهی از تمرینات را از دست داد، دوباره تکرار نشود. جواد نکونام روی همکاری دوباره با این مربی قطعی است و عمیقا دوست دارد که سسما تیمش را به لحاظ بدنی آماده و مهیای فصل بعد کند. بدون شک اگرسسما از روز‌های آغازین تمرینات در کنار بازیکنان باشد، استقلال به لحاظ بدنی با آمادگی کامل گام به میدان لیگ باز خواهد گشت و مشکل و دغدغه‌ای از این بابت نخواهد داشت.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.