صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

پیکر حاج سید جواد حجازی، پدر شهیدان والامقام جعفر و محمدباقر حجازی، صبح شنبه (۲۳تیر۱۴۰۳) ساعت ۱۰ صبح در صحن کوثر حرم مطهر رضوی تشییع خواهد شد و در جوار بارگاه منور رضوی آرام خواهد گرفت.

به گزارش شهرآرانیوز، مدیر عالی حرم مطهر رضوی با اعلام این خبر گفت: مراسم بزرگداشت این مجاهد انقلابی ساعت ۱۷ روز شنبه ۲۳ تیرماه در ایوان مقصوره مسجد گوهرشاد با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین محمد کاظم راشد یزدی و روضه خوانی امیر عارف برگزار می‌شود.

رضا خوراکیان گفت: حاج سید جواد حجازی، از مبارزان برجسته انقلابی و از یاران دیرین امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری، پس از عمری مجاهدت و پارسایی، در سن۹۴ سالگی دار فانی را وداع گفت.

وی افزود: وی که از ارادتمندان و خادمان مخلص آستان قدس رضوی بود، در تربیت فرزندانی انقلابی و مجاهد کوشا بود و دو فرزند برومندش، شهیدان جعفر و محمدباقر حجازی، در دفاع از حریم ولایت و کیان ایران اسلامی به شهادت رسیدند.

حرم مطهر رضوی در این روز میزبان عطر شهادت و ایثار خواهد بود و زائران و مجاوران با حضور در این مراسم، با پدر شهیدان حجازی وداع و با آرمان‌های والای شهدا تجدید میثاق خواهند کرد.

شهید جعفر حجازی در سال ۱۳۶۱ در جبهه‌های غرب کشور به شهادت رسید و شهید محمدباقر حجازی نیز در سال ۱۳۶۴ در عملیات محرم به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.