صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

مشاور امور بانوان صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر خراسان‌رضوی گفت: پرداخت ۳۰۰ میلیارد ریال وام بدون ضامن به مستمری‌بگیران صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر خراسان‌رضوی اقدامی ارزشمند است.

به گزارش شهرآرانیوز، فاطمه ترابی امروز، ۲۸ تیر ۱۴۰۳، در مراسم رونمایی از دستاورد‌های اداره کل بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر خراسان‌رضوی که در محل این اداره کل برگزار شد، اظهار کرد: اولین ثمره اقدامات شهید رئیسی استفاده از نیرو‌های انقلابی و ایثارگر و خانواده معظم شهدا بود که از ثمرات آن حضور فرزند شهید برونسی در این اداره کل است.

وی بیان کرد: رتبه خراسان‌رضوی از ۲۸ به ۳ کشوری رسیده است. عدد ۹۹ هزار بیمه‌شده جدید و شکستن رکورد نوزده‌ساله صندوق جای تأمل دارد و اجرای ۴۸۰۰ میز خدمت در بیان، ساده و در عمل، کاری دشوار بوده که انجام شده است. پرداخت ۳۰۰ میلیارد ریال وام بدون ضامن به مستمری‌بگیران نیز اقدامی ارزشمند است.

ترابی ادامه داد: قرارگاه کرامت با نام امام‌رضا(ع) در صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر خراسان‌رضوی تشکیل شد که از ثمرات آن، افزایش هفتاددرصدی سطوح درآمد و کسب سه عنوان برتر سه کارگزاری استان در سطح کشور است.

مشاور امور بانوان صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر خراسان‌رضوی اضافه کرد: کسب رتبه ارزیابی عملکرد وزارت‌خانه برای اولین بار، انتخاب مشاور امور بانوان و خانواده، کسب رتبه برتر در حوزه امور بانوان، تشکیل پایگاه بسیج، تشکیل شورای امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر، اعزام زیارت‌اولی‌ها، اعزام بانوان کارگزار به اردوی تفریحی شمال کشور و برگزاری همایش ویژه گرامیداشت مقام زن انجام شد.

در ادامه، عباسعلی برونسی، مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر خراسان‌رضوی عنوان کرد: امروز این صندوق از دستاورد‌های نظام است و به عنوان یک اداره کل برتر از آن یاد می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: امام(ره) می‌فرمودند که عشایر ذخایر انقلاب هستند. مقام معظم رهبری نیز می‌فرمایند عشایر وفادارترین افراد نظام هستند. ایشان در خصوص دولت شهید رئیسی فرمودند دولت مرحوم رئیسی دولت کار، امید و حرکت بود. همچنین درخصوص خود شهید فرمودند که مردمی و برای مردم احترام قائل بودند، حرف‌های مردم را می‌شنیدند و نیاز‌های آنان را محور برنامه‌های خود قرار می‌دادند. خستگی‌ناپذیری از ویژگی‌های ایشان بود.

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر خراسان‌رضوی افزود: در دولت مردمی شهید رئیسی، نگاه ویژه‌ای به بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر خراسان‌رضوی شده و ۴۴ اقدام در صندوق انجام شده است.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.