صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

همسترکامبت بخش جدید Play ground را با بازی دوچرخه سواری برای دریافت کلیدهای بیشتر به بازی خود اضافه کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، امروز (شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳) ربات همستر کامبت در آپدیت جدیدش، بخش Playground را به بازی خود اضافه کرد. این بخش جدید برای دریافت کلید‌های طلایی بیشتر در همسترکامبت اضافه شده است. تاکنون فقط یک کارت بازی با نام Bike Ride ۳D in Hamster FAM به این بخش اضافه شده که می‌توانید به صورت روزانه ۴ کلید از آن دریافت کنید. هنوز کاربرد کلید‌ها در بازی مشخص نشده است. 

آموزش دریافت کلید در بازی دوچرخه سواری همسترکامبت

ابتدا وارد ربات همسترکامبت شوید و بعد روی گزینه Playground کلیک کنید.

سپس روی کارت Bike Ride ۳D in Hamster FAM کلیک کنید؛ با زدن روی دکمه play، می‌توانید بازی Riding Extreme ۳D را دانلود کنید.

در بخش Watch onboarding، همستر کامبت راهنمایی‌هایی در خصوص این بازی آمده است:

باید بازی معرفی‌شده را دانلود کنید و در آن دنبال رویداد‌های مربوط به همستر کامبت بگردید که با لگوی خود بازی نمایش داده می‌شود. با شرکت در این رویداد‌ها می‌توانید بعد از دریافت کد آن‌ها را به کلید‌های درون ربات همستر تبدیل کنید.

برای اینکه برنده یک کلید در بازی شوید، باید در چند مسابقه شرکت کنید و آن را به پایان برسانید. زمانی که یک کد برای شما تولید شود، آیکون بخش رویداد همستر در بازی Bike Ride ۳D قرمز می‌شود. با مراجعه به آن می‌توانید کد را دریافت و سپس در ربات همستر کامبت آن را Redeem کنید و یک کلید جدید بگیرید. توجه داشته باشید که این کد یک‌بارمصرف است و نمی‌توانید در یک حساب دیگر مجدد آن را وارد کنید.

در این بازی کافی است انگشت خود را روی صفحه بکشید تا دوچرخه خود را هدایت کنید، همچنین برای سرعت ببیشتر انگشت خود را روی صفحه نگه دارید.

توجه: این مطلب تاییدی بر درآمدزا بودن «همسترکامبت» نیست و توصیه می‌شود به این ربات‌های تلگرامی فقط به دید بازی نگاه کنید.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۳
سینا
۱۱:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۰
خوب
به نام خدا
۲۲:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۸
یعنی این بازیه همستر درآمدی توش نیست یعنی فقط بازیه ؟
اکبر
۰۷:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۷
بسیار عالی است ولی متاسفانه کدها را نمی دهد فقط حرف میزنند