صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

کایسری جواب نامه‌های استقلال را نمی‌دهد

  • کد خبر: ۲۴۲۰۵۵
  • ۰۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۹
با وجود تلاش باشگاه استقلال برای به خدمت گرفتن علی کریمی، اما باشگاه کایسری ترکیه هیچ پاسخی به درخواست‌های باشگاه استقلال برای جذب این بازیکن نمی‌دهد.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، علی کریمی بالاخره به استقلال خواهد آمد یا خیر؟! نام این بازیکن در هفته‌های اخیر بار‌ها مطرح شده و هواداران استقلال از مسئولان باشگاه خود انتظار دارند هر طور شده این بازیکن را به خدمت بگیرند.

حتی طی روز‌های اخیر، شایعاتی مبنی بر اینکه مدیران باشگاه کایسری اسپور ترکیه موافقت خود را با درخواست استقلال را اعلام کردند و قرار است با واریز مبلغ رضایتنامه، علی کریمی به جمع شاگردان نکونام بپیوندد، مطرح شد. 

باپیگیری از باشگاه استقلال مشخص شد چنین چیزی صحت ندارد و علی‌رغم تلاش مدیران این باشگاه برای جذب کریمی، تا این لحظه مدیران باشگاه کایسری اسپور به هیچ یک از نامه‌های رسمی استقلال پاسخی نداده‌اند.

حتی در این زمینه مدیران استقلال پیشنهاد برگزاری جلسه حضوری در ترکیه را ارائه دادند که این پیشنهاد هم بدون واکنش و با تفاوتی مدیران کایسری روبه‌رو شده تا پروژه جذب علی کریمی به بن‌بست برسد البته این درحالی است که باشگاه استقلال و علی کریمی برای آغاز همکاری جدید تمایل دارند، اما بلاتکلیفی مدیریت باشگاه کایسری از یک‌سو و بسته بودن پنجره نقل‌وانتقالاتی آن‌ها از سوی دیگر، در این ماجرا تاثیر گذار است.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.