صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

شهردار مشهدمقدس از توجه ویژه دوره ششم مدیریت شهری به موضوع «خلاقیت و نوآوری» خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، محمدرضا قلندرشریف در مراسم افتتاحیه دومین لیگ خلاقیت اظهار داشت: یکی از موضوعات که در مدیریت شهری از آن غفلت شده، مبحث خلاقیت و نوآوری است؛ یکی از اتفاقات خوب در سال گذشته، شکل‌گیری اداره کل «خلاقیت و نوآوری» بود که این اقدام موجب شد مدیریت شهری به صورت تخصصی روی این موضوع متمرکز شود.

وی افزود: یکی از مهمترین رویکرد‌هایی که در ابتدای ایجاد این اداره کل به آن تاکید شد، شبکه مسائل شهرداری بود که این مسائل جمع بندی نشده؛ بر همین اساس سامانه‌ای با عنوان "شمس" راه‌اندازی و بسیاری از مسائل در این سامانه شناسایی و سپس هدف‌گذاری شد.

شهردار مشهدمقدس ادامه داد: اکنون روند درآمدی که در مدیریت شهری طی می‌شود، به همان شیوه‌ای است که از گذشته تا به امروز متداول بوده و در این زمینه دچار روزمرگی هستیم؛ در این خصوص باید از دیدگاه‌های متخصصان استفاده شود.

قلندرشریف خاطرنشان کرد: ایده‌های جدید در راستای رفع مشکلات ایجاد می‌شوند و نباید این ایده‌ها صرفا روی کاغذ باقی بماند و باید از ایده‌های نوآورانه در عمل نیز استفاده و منجر به کسب درآمد برای شهرداری مشهد شود.

به گزارش شهرآرانیوز، دومین دوره لیگ خلاقیت شهرداری با حضور بیش از ۵۰۰ نفر از کارکنان شهرداری مشهد در قالب ۹۵ تیم از ستاد، سازمان‌ها، مناطق و حوزه‌های تابعه شهرداری در کارخانه نوآوری مشهد افتتاح شد.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.