صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

احمد نوروزی، رئیس کمیسیون اقتصادی، سرمایه گذاری و مشارکت‌های شورای اسلامی شهر مشهد که به ویروس کرونا مبتلا شده است پیامی به رسانه‌ها ارسال کرد که به شرح ذیل است.

به گزارش شهرآرانیوز؛ در پیام احمد نوروزی آمده است: «همانطور که مطلع هستید، این روزها به دلیل شیوع ویروس کویید ۱۹، متاسفانه مشکلات زیادی برای همه مردم به وجود آمده و تاثیرات زیادی هم در زندگی روز مره ، کسب و کار و بسیاری موضوعات دیگر نیز گذاشته است. من هم به عنوان احدی از شهروندان، تلاش داشتم تا با اجرای پروتکل های بهداشتی و رعایت فاصله گذاری اجتماعی با برگزاری جلسات و کمیسیون ها به صورت ویدئو کنفرانس و غیرحضوری، کادر زحمتکش درمان رو برای شکست این ویروس همراهی کنم. در همین راستا، حدود دو هفته پیش از همه اعضا و پرسنل شورای اسلامی تست کرونا گرفته شد که امروز طی تماسی تلفنی به من اعلام شد که تست کرونای من مثبت هست. متاسفانه از آن‌نجایی‌که نتیجه دیر به من اعلام شد، امیدوارم تاکنون به کسی منتقل نکرده باشم.

 

الحمدالله فعلا هم مشکلی خاصی ندارم و از امروز خودم رو قرنطینه کردم. توصیه میکنم همه مراقب خودشون باشند چون این ویروس در همه جا و در همه حال قابل انتشار هست.» 

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.