صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

جانشین فرمانده انتظامی استان گفت: در اجرای دهمین مرحله از طرح «آرامش» در شهر مشهد، ۵۷۰ معتاد متجاهر و خرده‌فروش موادافیونی جمع‌آوری و دستگیر شدند.

به گزارش شهرآرانیوز، سردار احمد نگهبان در خصوص دستگیری معتادان متجاهر اظهار کرد: در اجرای رسیدگی به مطالبه‌ها و خواسته‌های مردمی، مرحله‌ای دیگر از طرح «آرامش» با محوریت مبارزه با خرده‌فروشان مواد مخدر و جمع‌آوری معتادان متجاهر در سطح شهر مشهد عملیاتی شد.

وی افزود: در این طرح دوروزه، پلیس مبارزه با موادمخدر مشهد با همکاری کلانتری‌ها ضمن جمع‌آوری ۳۳۹ معتاد متجاهر، ۲۳۱ خرده‌فروش را شناسایی و دستگیر کردند.

سردار نگهبان تصریح کرد: در این راستا، ۱۲ کیلو و ۵۷۱ گرم انواع موادمخدر سنتی و صنعتی آماده فروش، ۱۳ هزار و ۹۲۳ عدد قرص مخدر و غیرمجاز و ۲ قبضه سلاح گرم کشف و ۵ دستگاه موتورسیکلت و ۹ دستگاه خودرو سواری که برای توزیع موادمخدر استفاده می‌شد، توقیف و روانه پارکینگ شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان خراسان‌رضوی با اشاره به پلمب ۲۲ پاتوق توزیع موادمخدر، گفت: معتادان متجاهر و کارتن‌خواب با هماهنگی مقام قضایی، به مراکز بازپروری منتقل و زیر نظر کارشناسان جهت بهبودی قرار گرفتند.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.