صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

معاون استاندار و فرماندار شهرستان مشهد مقدس گفت: موضوع «سامان‌دهی کشف‌رود» از دستورکار‌های کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان مشهد است و در همین راستا اقدامات مؤثری انجام شده که در حال پیگیری مصوبات مرتبط با آن هستیم.

به گزارش شهرآرانیوز، محسن داوری در حاشیه کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان که در محل فرمانداری مشهد برگزار شد، اظهار کرد: از موضوعاتی که اثر منفی بر سلامت دارد، مبحث کشف‌رود و کشت در اطراف آن است که توسط پساب یا فاضلاب صورت می‌گیرد. در این زمینه، موضوع «سامان‌دهی کشف‌رود» از دستورکار‌های کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان مشهد است و در همین راستا اقدامات مؤثری انجام شده که در حال پیگیری مصوبات مرتبط با آن هستیم.

وی افزود: یکی از حوزه‌های مهمی که در حیطه وظایف فرمانداری مشهد مقدس است، موضوع سلامت جامعه بوده و به شکل ماهانه کارگروه مرتبط با آن برگزار می‌شود.

معاون استاندار و فرماندار شهرستان مشهد مقدس با بیان اینکه چند اولویت در این کارگروه مورد توجه قرار دارد، افزود: از موضوعاتی که اثر منفی بر سلامت دارد، مبحث کشف‌رود و کشت در اطراف آن است که توسط پساب یا فاضلاب صورت می‌گیرد. در این زمینه، موضوع «سامان‌دهی کشف‌رود» از دستورکار‌های این کارگروه است و در همین راستا اقدامات مؤثری انجام شده که در حال پیگیری مصوبات مرتبط با آن هستیم.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.