صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

رئیس دفتر بازرسی استانداری خراسان‌رضوی گفت: مواکبی به صورت شبانه‌روزی از شهر‌های قم و سیرجان برای خدمت‌رسانی به زائران در پایانه مستقر شدند. مسافرین بلافاصله پس از ورود به مشهد، می‌توانند از خدمات موکب‌هایی که تدارک دیده شده، بهره‌مند شوند.

محسن نجات در حاشیه بازدید از فعالیت‌های پایانه مسافربری امام‌رضا(ع) در دهه آخر صفر در گفت‌وگو با خبرنگار شهرآرانیوز، اظهار کرد: امکاناتی که در پایانه‌ مسافربری امام‌رضا(ع) فراهم شده‌اند، وضعیت خوبی دارند.

رئیس دفتر بازرسی استانداری خراسان‌رضوی تصریح کرد: با توجه به اینکه مسئولیت کمیته‌ ارزیابی و نظارت ستاد خدمات سفر استان برعهده‌ مجموعه‌ ماست، بعد از جلسات آسیب‌شناسانه‌ای که داشتیم، بازدید امروز نشان داد تغییرات ویژه و شگرفی اعمال شده است. در پایانه مسافربری امام‌رضا(ع) نیز شاهد ایجاد تغییرات مثبت بودیم که جای تقدیر از مجموعه شهرداری دارد.

وی افزود: همچنین مواکبی به صورت شبانه‌روزی از شهر‌های قم و سیرجان برای خدمت‌رسانی به زائران در پایانه مستقر شده‌اند و مسافرین بلافاصله پس از ورود به مشهد، می‌توانند از خدمات موکب‌هایی که تدارک دیده شده، بهره‌مند شوند.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.