صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان از فوت سه نفر و مصدومیت یک نفر بر اثر سقوط خودروی پراید حامل این افراد به دره‌ای در شرق این استان خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، قاسم غریب‌آبادی شامگاه جمعه اظهار داشت: عصر جمعه یک دستگاه پراید به دره‌ای حوالی معدن زمستان یورت آزادشهر سقوط کرد که سه سرنشین آن جان باختند و یک نفر مصدوم شد.

وی بیان کرد: ساعت ۱۵ و ۵۵ دقیقه جمعه ۱۶ شهریور ماه یک دستگاه پراید به دره‌ای در جاده شاهرود - آزادشهر بعد از روستای وطن، حوالی معدن زمستان یورت سقوط کرد.

غریب آبادی با اشاره به اینکه این حادثه را اورژانس به مرکز ۱۱۲ هلال احمر گزارش داد، خاطرنشان کرد: ۲ تیم از نجاتگران پایگاه امداد و نجات خوش ییلاق به محل حادثه اعزام شدند و با توجه به محبوس بودن جان باختگان نسبت به رهاسازی فوتی‌ها با استفاده از ابزار هیدرولیک اقدام کردند.

وی گفت: پس از انجام عملیات رهاسازی، نجاتگران با به کارگیری ابزار فنی کوهستان جان‌باختگان را از عمق به سطح انتقال داده و تحویل عوامل انتظامی دادند.

غریب‌آبادی یادآور شد: مصدوم هم که لابلای درختان و بوته‌های وسط دره گیر کرده بود رهاسازی و تحویل عوامل اورژانس شد.

وی با اشاره به اینکه روز جمعه سه فقره تصادف در همین محور رخ داد، به رانندگان و مسافران توصیه کرد، در تعطیلات به ویژه در محور‌های پرتردد و کوهستانی با رانندگی ایمن حافظ جان خود و خانواده باشند.

منبع: ایرنا

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.