صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

حفاظت از املاک و مستغلات شهرداری با نظارت و کنترل روزانه از سوی گشتی‌های اداره کل املاک و خزانه‌داری شهرداری مشهد صورت می‌گیرد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ اصغر انصاری گفت: شهرداری در محدوده و حریم شهر مشهد دارای املاک و مستغلاتی است که به منظور حفاظت از آن، به صورت روزانه بازدید‌های مستمر کنترل و نظارت صورت می‌پذیرد.

وی با اشاره به اینکه برخی از این قطعات دارای کاربری انتفاعی و برخی دارای کاربری خدماتی می‌باشد، افزود: کاربری‌های خدماتی که ناشی از سهم سرانه شهر از اراضی بزرگ‌مقیاس استحصال‌شده می‌باشد، بر اساس اعتبارات شهرداری هر سال بخشی از آنها تکمیل و برای بهره‌برداری در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد.

سرپرست اداره کل املاک و خزانه داری شهرداری مشهد در خصوص قطعات انتفاعی قابل واگذاری نیز خاطرنشان کرد: این قطعات پس از اخذ سند تفکیکی برای تملک املاک در مسیر طرح‌های شهری شامل بازگشایی معابر و پروژه‌های شهری بر اساس اولویت‌های تملک مناطق ۱۳گانه شهری و یا تسویه حساب پیمانکاران پروژه‌های شهری تخصیص پیدا می‌کنند.

انصاری یادآور شد: این املاک در سطح مناطق شهرداری با دیوار‌های خودایستا و یا دیوارکشی و محصور نمودن آنها، مورد حفاظت قرار می‌گیرند.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.