صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

سخنگوی شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران گفت: از ۱۰ تا ۱۶ شهریور ۱۴۰۳ که مصادف با دهه‌ آخر ماه صفر بود، بیش‌از ۶ هزار زائر با پرواز‌های فوق‌العاده در  مسیر تهران به مشهد و بالعکس جابه‌جا شدند.

به گزارش شهرآرانیوز، حسام قربانعلی با بیان اینکه در تعطیلات هفته پیش و به مناسب دهه صفر شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی پروازهای فوق‌العاده خود را برقرار کرده بود، گفت: در این مدت، روزانه چندین پرواز برنامه‌ای و فوق‌العاده به شهر مشهد انجام شد.

وی ادامه داد: در روزهای پایانی ماه صفر هم شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران پروازهای برگشت را به‌صورت فوق‌العاده برقرار کرد و در این مدت، فروش بلیت با نرخ مصوب ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان را در سایت خود شرکت هواپیمایی قرار دادیم.

سخنگوی شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی تأکید کرد: از ۱۰ تا ۱۶ شهریور که مصادف با دهه‌ آخر ماه صفر بود،  بیش از ۶ هزار زائر با پروازهای فوق‌العاده در  مسیر تهران به مشهد و بالعکس جابه‌جا شدند.

سخنگوی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران افزود: در این ایام برای جابه‌جایی زائران رضوی ۶ هزار صندلی پیش‌بینی شده بود که با توجه به درخواست و استقبال مسافران و لزوم خدمت‌رسانی، این تعداد به بیش‌از ۷ هزار صندلی افزایش یافت.

وی با بیان اینکه تعداد ۵۱ پرواز برنامه‌ای و فوق‌العاده در مسیر تهران به مشهد مقدس و بالعکس در دهه پایانی ماه صفر، از دهم شهریورماه تا روز ۱۶ شهریورماه، انجام شد، گفت: هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران بیش از ۷ هزار صندلی برای این ایام در نظر گرفت که نزدیک به ۶ هزار و ۵۰۰ بلیت در این مسیر خریداری شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.