صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

مقامات قضائی خراسان رضوی، پیگیر رفع مشکلات تولید

  • کد خبر: ۲۵۱۷۱۵
  • ۲۹ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۴
شفیعی، سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری خراسان رضوی به همراه شریعت‌یار معاون حفظ حقوق عامه و پیشگیری از جرم حوزه دادسراهای مشهد و فرزاد بهشتی سرپرست دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه ۷ مشهد از واحدهای صنعتی در جهت رفع مشکلات و حمایت از تولید بازدید کردند.

به گزارش شهرآرانیوز؛ حسین شفیعی در این بازدید گفت: این اقدامات در راستای گره گشایی از صنعت و تولید انجام می‌شود. واحد‌های تولیدی و صنعتی و کارگران، باید احساس کنند که مسئولان دستگاه قضا، حامی صنعت، تولید، صاحبان سرمایه و جامعه کارگری هستند.

وی افزود: بازدید از واحد‌های تولیدی با هدف بررسی و حل مشکلات آنها به صورت مرتب و به صورت میدانی توسط این معاونت به انجام می‌رسد و طی این بازدید‌ها و با اقدامات صورت پذیرفته از بیکاری تعداد قابل توجهی از نیرو‌های خدوم کار پیشگیری به عمل آمده است.

سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان گفت: یکی از عوامل مهم و تأثیرگذار در کاهش آسیب‌های اجتماعی و مقابله با کمبود‌ها در کشور، فعال بودن واحد‌های تولیدی و صنعتی است و با توسعه و پیشرفت واحد‌های تولیدی و صنعتی و حمایت از آنها است که اشتغال زایی، رشد تولید و مهار تورم محقق می‌شود.

قاضی شفیعی با اشاره به سیاست‌های دستگاه قضایی و دستورات رئیس کل دادگستری خراسان رضوی در حمایت از واحد‌های تولیدی و صنعتی گفت: اقدامات مؤثری در زمینه اعمال حمایت‌های حقوقی و قضائی از واحد‌های تولیدی و صنعتی در مشهد و شهرستان‌های استان به انجام رسیده است، اما برخی از موانع واحد‌های صنعتی، حقوقی است که باید توسط دستگاه قضا حل شود و برخی دیگر از مشکلات به ادارات برمی‌گردد که سایر دستگاه‌های اجرایی نیز برای مرتفع شدن آن باید پیگیری کنند.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.