صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

در آستانه آغاز سال تحصیلی، مرکز فرهنگی هنری شماره ۶ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در مدرسه ناصر نوین مشهد افتتاح شد.

به گزارش شهرآرانیوز، صبح امروز (پنجشنبه، ۲۹ شهریور ۱۴۰۳)، مرکز فرهنگی هنری شماره ۶ با حضور مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی و کودکان و نوجوانان کانونی در مدرسه ناصر نوین افتتاح شد.

در حاشیه این افتتاحیه مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی با اشاره به اهمیت این مراکز فرهنگی و هنری اظهار کرد: خوشبختانه توانستیم با ساخت این مرکز، مکانی را برای کودکان و نوجوانان فراهم کنیم.

محمد‌مهدی حسین‌پور درباره فعالیت‌های این مرکز خاطرنشان کرد: در این مرکز، کارگاه‌های کتاب‌خوانی، هنری، ادبی و فکر رومیزی برگزار می‌شود تا محیط شاد و مفرحی برای کودکان و نوجوانان ایجاد شود.

مدیرکل کانون پرورش فکری خراسان رضوی تصریح کرد: ما سعی داریم با افزایش تعداد مراکز فرهنگی و هنری در سطح خراسان رضوی، در یک محیط سالم و جذاب، کودکان و نوجوانان را با فضای کتاب و کتاب‌خوانی آشنا کنیم.

حسین‌پور بیان کرد: همان‌طورکه از اسم کانون پیداست، کودکان و نوجوانان از سنین ۴ تا ۲۳ سال می‌توانند از خدمات کانون پرورش فکری استفاده کنند.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.