صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

پیشگیری از وقوع حوادث با آموزش‌های شهروندی

  • کد خبر: ۲۵۱۷۲۷
  • ۲۹ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۳
معاون شهردار و رئیس سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد بر لزوم اجرای برنامه‌های آموزش شهروندی در جهت پیشگیری از وقوع حوادث تاکید کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، جاوید کیانی در حاشیه برگزاری ششمین دوره مسابقات عملیاتی دوام ثامن اظهار داشت: اجرای برنامه‌های آموزش شهروندی و برنامه‌ریزی برای آموزش از الزامات مدیریت شهری است؛ هرچه قدر بتوانیم نسبت به حوادث برنامه ریزی و آموزش شهروندی داشته باشیم؛ قطعا آموزش‌ها منجر به ارتقا مهارت و کاهش خسارات خواهد شد.

وی افزود: در کشور‌های پیشرفته جهان نیز آموزش به شهروندان در خصوص حوادث مهم‌ترین موضوع است و برای آن برنامه ریزی می‌کنند، در شهر مشهد نیز با زحمات و پیگیری همکاران در مدیریت شهری اکنون این اتفاق افتاده است.

معاون شهردار و رئیس سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد خاطرنشان کرد: فضای آموزشی قطعا با فضای حقیقی حادثه متفاوت است و در اینجا افراد آموزش‌های لازم را می‌بینند و همه چیز در محیط باز اجرا می‌شود و تمام این آموزش‌ها پیش زمینه و آشنایی نسبت به شرایط واقعی است تا مدیریت را در شرایط بحرانی بالا ببرد تا افراد بدانند در موقعیت‌ها چه اقداماتی باید انجام دهند و مدیریت شهری و معاونت فرهنگی از اجرای این برنامه‌های آموزش شهروندی حمایت می‌کند.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.