صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

رئیس اتحادیه طلا، جواهر، سکه و نقره مشهد با اشاره به گسترش فعالیت سایت‌های فروش طلا به صورت آنلاین، توصیه‌ای به خریداران کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، مدتی ست که فعالیت سایت‌های فروش آنلاین طلا به صورت نقدی و قسطی گسترش یافته است. برخی از پلتفرم‌های فروش کالا یا خدمات نیز امکان خرید طلا از این سایت‌ها را فراهم آورده است. 

برای خرید از این سایت‌ها ابتدا باید قراردادی را تایید کنید تا بتوانید وارد مراحل بعدی خرید طلا شوید. آنطور که به نظر می‌رسد متن قرارداد کاملا ضابطه‌مند بوده و هیچ مشکلی را برای خریداران به وجود نمی‌آورد. اما با این حال رئیس اتحادیه طلا و جواهر مشهد نظری خلاف این موضوع دارد. 

یوسف تقی زادگان، رئیس اتحادیه طلا، جواهر، سکه و نقره مشهد در گفتگو با شهرآرانیوز اظهار کرد: در خرید و فروش‌های طلا به صورت اینترنتی کلاهبرداری صورت می‌گیرد. 

وی افزود: اتحادیه طلا و جواهر مشهد واحد‌های صنفی طلافروشی در سطح شهر را نسبت به فروش طلا به صورت آنلاین ممنوع کرده است. 

تقی زادگان گفت: خریداران طلا باید با مراجعه حضوری در واحد‌های صنفی طلافروشی اقدام به خرید طلا کرده و فاکتور دریافت کنند. 

وی ابراز کرد: قیمت طلا به صورت لحظه‌ای تغییر می‌کند بنابراین نمی‌توان از طریق وب سایت‌ها اینگونه طلا خریداری کرد. 

رئیس اتحادیه طلا، جواهر، سکه و نقره مشهد ادامه داد: روز گذشته جلسه‌ای در تهران برگزار شد که در آن، به بررسی موضوع فروش طلا به روش آنلاین نیز پرداخته شد. همچنین در این جلسه به موضوع فروش سکه رفاه توسط بانک رفاه نیز پرداخته شد؛ چرا که بانک رفاه اجازه سکه‌فروشی را ندارد. به زودی خبر‌های خوبی از این موضوعات منعکس خواهد شد.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.