صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

بانوان موفق دوام ثامن در رسانه‌ها معرفی شوند

  • کد خبر: ۲۵۱۷۹۶
  • ۲۹ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۱
رئیس کمیسیون ویژه بانوان و خانواده شورای اسلامی شهر مشهد مقدس گفت: بانوانی که در دوام ثامن نقش مؤثری دارند باید در رسانه‌های تخصصی زنان همچون «شهربانو» معرفی شوند.

به گزارش شهرآرانیوز، فاطمه سلیمی در حاشیه ششمین دوره مسابقات عملیاتی دوام ثامن اظهار کرد: این مسابقات که به صورت تخصصی برگزار شده، اقدام بسیار خوبی است و دوستان داوطلب تلاش بسیاری کرده‌اند تا مهارت‌ها و توانمندی‌های خود را در قالب این مسابقات به نمایش بگذارند و ما شاهد این تلاش‌ها بودیم و از آن قدردانی می‌کنیم.

سلیمی به اهمیت آموزش مداوم نیرو‌های دوام ثامن اشاره کرد و گفت: حوزه دوام و امنیت بسیار مهم است، به ویژه بحث آموزش نیرو‌های دوام که باید هر سال به‌روزرسانی شود و ارتباط مستمر با این نیرو‌ها برقرار شود. شورای شهر نیز حمایت ویژه‌ای از دوستان فعال در این حوزه خواهد داشت.

وی همچنین بر لزوم معرفی بانوان فعال در حوزه دوام ثامن در رسانه‌ها تأکید کرد و گفت: بانوانی که در دوام ثامن نقش مؤثری داشته‌اند باید در رسانه‌ها معرفی شوند. امیدواریم که این امر در رسانه‌هایی همچون شهربانو محقق شود.

سلیمی به اطلاع‌رسانی بهتر اقدامات انجام‌شده در گروه‌های فعال اجتماعی و شورای محلات اشاره و خاطرنشان کرد: این اقدامات باید به صورت عمومی‌تر اطلاع‌رسانی شود تا بتوانیم نیرو‌های مردمی بیشتری را جذب کنیم.

عضو شورای شهر مشهد در ادامه از تلاش‌ها برای تخصصی‌تر کردن گروه‌های دوام ثامن قدردانی کرد و گفت: یکی از اقدامات مؤثر این بود که جمعی از نیرو‌های دوام به قطار شهری معرفی شدند و گروه‌ها متناسب با نیاز شهرداری به‌صورت تخصصی تقسیم‌بندی شدند.

سلیمی در پایان با تأکید بر اهمیت آموزش در نجات جان انسان‌ها، افزود: نجات یک فرد، نجات یک نسل است. باید آموزش‌هایی ارائه شود که بتواند جان یک فرد را نجات دهد و به تبع آن، بر خانواده و نسل‌های آینده تأثیرگذار باشد و امیدوارم برنامه‌های آتی با انسجام بیشتر و حمایت‌های گسترده‌تر مسئولان برگزار شود تا فعالیت‌های نیرو‌های دوام ثامن بیش از پیش مورد توجه قرار بگیرد.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.