صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

نارضایتی شمسایی از عملکرد تیم ملی فوتسال

  • کد خبر: ۲۵۱۸۳۵
  • ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۷
وحید شمسایی، سرمربی تیم ملی فوتسال ایران از عملکرد بازیکنانش در بازی با گواتمالا که با برد 9 بر 4 فوتسال ایران به پایان رسید، راضی نیست.

به گزارش شهرآرانیوز، تیم ملی فوتسال ایران دومین بازی خود در مسابقات انتخابی جام جهانی فوتسال را نیز با برتری ۹ بر ۴ مقابل گواتمالا به پایان رسید.

این بازی در حالی با این نتیجه به پایان رسید که در نیمه اول دو تیم به تساوی ۳-۳ دست یافته بودند؛ موضوعی که سبب ناراحتی سرمربی تیم ملی فوتسال ایران شده تا نامبرده از عملکرد شاگردانش ابراز نارضایتی کند.

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران با نقد آنچه شاگردانش رقم زدند، گفت: «از بازیکنانم راضی نیستم. آنها می‌توانستند نمایش مطلوب‌تری را به اجراء بگذارند. بازی ضعیفی از سوی بازیکنانم به اجراء در آمد که قطعا پیرامون آنچه در بازی با گواتمالا رقم خورد، با بازیکنانم صحبت خواهم کرد.»



شمسایی درباره تقابل با تیم ملی فوتسال فرانسه در مرحله بعد نیز این جمله را به زبان آورد: «فرانسه تیم خوبی است که دو برد داشته است. در مقابل این تیم نباید بی انگیزه ظاهر شویم و اتفاقاتی که در بازی با گواتمالا رخ داد را اینجا تکرار کنیم. باید با همه قوا مقابل این تیم به میدان برویم. قطعا از بازیکنانی استفاده می‌کنم که بتوانند انتظارات را برآورده سازند. هرکسی نتواند انتظارات را برآورده کند، از ترکیب دور خواهد شد.»

شمسایی درباره سطح مسابقات در ازبکستان گفت: «بسیار خوب است و تیم‌ها با آگاهی و شناسایی دقیق قدم به رقابت با یکدیگر می‌گذارند و از این منظر شرایط متفاوت با جام جهانی‌های قبلی است.»

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران به احتمال زیاد برای بازی با تیم ملی فرانسه از ترکیب متفاوتی استفاده خواهد کرد. درحالی که شنیده می‌شود شاید تیم ملی فوتسال ایران به دلیل برخورد نکردن زودهنگام با تیم ملی برزیل قصد دارد به عنوان تیم دوم صعود کند، اما شمسایی دربازی با فرانسه هم دنبال پیروزی است و قصد ندارد عمدا نتیجه این بازیکن را به نفع حریف تعیین کند تا تیمش دوم شود.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.