صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

سرقت خودرو، در پوشش مادر و فرزندی، در مشهد (۳۰شهریور ۱۴۰۳)

  • کد خبر: ۲۵۱۸۴۶
  • ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۱
رئیس پلیس آگاهی مشهد گفت: سرقت چند دستگاه خودروی سواری در مشهد با شگردی خاص و در پوشش یک خانواده صورت گرفت.

 سرهنگ محمدرضا فدائیان در گفتگو با شهرآرانیوز، درخصوص سرقت خودرو اظهار کرد: در پی گزارش سرقت چند دستگاه خودروی سواری با شگردی خاص، پیگیری موضوع در دستور کار ماموران اداره مبارزه با سرقت خودرو پلیس آگاهی مشهد قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی تصاویر بدست آمده از دوربین‌های مداربسته محل جرم، مشخص شد ۲ مرد جوان به همراه زنی میانسال که ماسک به صورت داشتند در پوشش خانواده (مادر و فرزندی) شبانه، خودرو‌ها را از درب خانه‌های مالباختگان سرقت کرده‌اند.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با انجام تحقیقات میدانی و استفاده از سامانه‌های نوین پلیسی یکی از متهمان را شناسایی و وی را به صورت نامحسوس تحت نظر گرفتند.

رئیس پلیس آگاهی مشهد گفت: تیم رسیدگی کننده پرونده با کنترل نامحسوس متهم، مخفیگاه او را شناسایی و وی را به همراه هم‌دستانش در یک باغ ویلا اجاره‌ای در یکی از روستا‌های حاشیه شهر مشهد، در حال اوراق کردن یک دستگاه خودرو ام‌وی‌ام، دستگیر کرد.

وی بیان کرد: در بازرسی از محل، تعدادی قطعات اوراق شده خودرو به همراه ابزارآلات اوراق خودرو شامل یک دستگاه هوابرش، یک دستگاه سنگ فرز،  یک دستگاه جوش و تعدادی آچارآلات کشف کردند.

وی افزود: متهمان در بازجوئی‌های فنی کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی تاکنون به سرقت ۲ دستگاه خودرو پراید، ۲ دستگاه خودرو ۴۰۵ و یک دستگاه ام وی ام اعتراف کردند.

رئیس پلیس آگاهی مشهد خاطرنشان کرد: تحقیقات برای کشف دیگر جرائم احتمالی و شناسایی افراد مال‌خر با هماهنگی مقام قضائی از متهمان ادامه دارد.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.