صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

استاندار خراسان رضوی گفت: از مهم‌ترین آموزه‌های اسلام ناب محمدی(ص) لزوم یکپارچگی و وحدت کلمه میان مسلمانان است.

به گزارش شهرآرانیوز، یعقوبعلی نظری ضمن بیان آیه «وَاعْتَصِمُوا بِحَبْلِ اللَّهِ جَمِیعًا وَلَا تَفَرَّقُوا»، تصریح کرد: ربیع‌الاول، چشمه جوشان وحدت و آسمان پرفروغ همبستگی است. مشام هستی، معطر به رایحه میلاد مسعود پیامبر اعظم صلی الله علیه و آله و سلم شده و تمامی لحظات این ماه پرفیض، مزیّن به کرامت، اخلاقیات و انسانیت این وجود مقدس و بی‌نظیر تاریخ است.

استاندار خراسان رضوی افزود: از مهم‌ترین آموزه‌های اسلام ناب محمدی(ص) لزوم یکپارچگی و وحدت کلمه میان مسلمانان است که توجه به آن موجب شکوفایی و سرافرازی مسلمانان و جهان اسلام خواهد شد و بی‌شک راه عزت و سعادت مسلمانان در گرو همدلی، داشتن بینش و بصیرت و همچنین شناخت هرچه عمیق‌تر از معارف دین و سیره نورانی ائمه اطهار(ع) است. ایام مبارک هفته وحدت، یادآور چنین‌عظمت‌هایی است؛ یادآور وجود بی‌همتای رسولی مهربان و امامی بوده که بنیان‌گذار مکتب و تداوم‌بخش راه آن آخرین رسول الهی است.

ایشان ضمن تبریک هفته وحدت و میلاد باسعادت پیامبر اکرم حضرت محمد مصطفی(ص) و سلاله مطهرش امام جعفر صادق(ع) به مردم ولایتمدار خراسان رضوی، گفت: برای ملت غیور ایران اسلامی و تمامی مسلمانان جهان از درگاه خداوند متعال، سلامتی و سعادت روزافزون در پناه اسلام و قرآن، مسئلت می‌نمایم.

نظری ادامه داد: امیدوارم برادران و خواهران اهل تشیع و تسنن همچون همیشه با نهایت وفاق و همدلی در سایه تعالیم دین مبین اسلام، در راه تعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران قدم بردارند و شاهد سربلندی روزافزون دین مبین اسلام در تمامی گستره گیتی باشیم.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.